Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)


bjaa

Anbefalte innlegg

Jeg satser på en Nissan 200ZX Spyder STi R34 når jeg får lappen.

6487657[/snapback]

Har den 4motion med syncro?

Nei, det er vel mazda som har den, sry.

6487772[/snapback]

 

Du tenker på Mazda RX8 AMG R32 GTi. Den kunne bli levert med 4motion syncro og super utgaven med 4motion syncro AWD :thumbup:

 

Kjører forresten en 99 Ford Focus Trend ZX5. Fant ikke noe bilder i farten.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
foreldra mine kjører en vw golf med alt ekstrautstyr (tåkelys, aluminiumsfelger osv. )

 

jeg skal kjøre denne bilen en gang, hvis ikke er livet mitt mislykket,

 

mclarenf1lm95_02.jpg

6490615[/snapback]

Største floppet siden krigen, Koenigseggene er i samme klasse men MYE bedre.

Lenke til kommentar
foreldra mine kjører en vw golf med alt ekstrautstyr (tåkelys, aluminiumsfelger osv. )

 

jeg skal kjøre denne bilen en gang, hvis ikke er livet mitt mislykket,

 

[img ]http://www.rsportscars.com/foto/07/mclarenf1lm95_02.jpg[/img]

6490615[/snapback]

Største floppet siden krigen, Koenigseggene er i samme klasse men MYE bedre.

6491579[/snapback]

'

 

hva som gjør koenigseggene så mye bedre? (liker de også).

 

det er blant annet utseendet, den perfekte looken. Det originale interiøret. Den herlige motoren (og diverse andre deler). Deilig bil :love:

Lenke til kommentar

Joda, skal utrette litt om den. Girboksen er meget dårlig utført (hard og upresis), styringa er alt for tung, bak- og forendene er dårlig balansert aerodynamisk. Koenigseggen er raskere, bedre utført aerodynamisk, presis styring og girboks, dessuten sitter man ikke i midten, noe som for mange kan være litt ekkelt i praksis.

Lenke til kommentar
2005 Honda S2000 2,0 241HK, OZ SUPERTURISMO felger, turbocharged, fått den i 268 km/t og 0-100km/t på 5,5sek. Wastegate og null turbolag.

 

så du har fått din fra 0-100 på 5.5sek med turbo, og orginalt er 6.2.. imponerende økning

6485364[/snapback]

Er ikke den største/kraftigste turboen på markedet, dessuten er det 1-2 sekunder turbolag. Forøvrig var det e relativt manuell måling hvor en passasjer tok tiden med armbåndsur, de 100kg'ene hans slowa oss vel litt og.

Endret av wilzoo
Lenke til kommentar
Joda, skal utrette litt om den. Girboksen er meget dårlig utført (hard og upresis), styringa er alt for tung, bak- og forendene er dårlig balansert aerodynamisk. Koenigseggen er raskere, bedre utført aerodynamisk, presis styring og girboks, dessuten sitter man ikke i midten, noe som for mange kan være litt ekkelt i praksis.

6492251[/snapback]

 

det kan godt hende. men jeg liker fortsatt den. som mange liker gamle bilder som er utdatert. f.eks. rolls royce, som ikke er en spess bra bil, men mange som liker den.

Lenke til kommentar
Joda, skal utrette litt om den. Girboksen er meget dårlig utført (hard og upresis), styringa er alt for tung, bak- og forendene er dårlig balansert aerodynamisk. Koenigseggen er raskere, bedre utført aerodynamisk, presis styring og girboks, dessuten sitter man ikke i midten, noe som for mange kan være litt ekkelt i praksis.

6492251[/snapback]

Jaja, men du vet vel også godt at Koenigseggen er nesten 10 år nyere? Dessuten ble Mclaren f1 serieprodusert. Det tviler jeg på at Koenigseggen blir. Dog tror jeg ikke at LM modellen som ble avbildet har vært serieprodusert.

 

Forøvrig kjører vi i familien en Citroen Xantia stasjonsvogn fra 1996. :w00t:

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du liker den, sikkert hundretusenvis av mennesker som har den McLaren F1 plakaten på veggen. Vil bare prøve å understreke at det ikke er verdt strevet å få tak i en. Forøvrig vil jeg si at si at eksempelet ditt med Rolls Royce var ganske dårlig ettersom de er meget bra utført i dyre materialer som blir håndlagd. De fleste er også gode å kjøre men på ingen måte en racerbil. Rolls Royce er lagd for å bli kjørt rundt i, ikke for å kjøre. :p

Lenke til kommentar
Joda, skal utrette litt om den. Girboksen er meget dårlig utført (hard og upresis), styringa er alt for tung, bak- og forendene er dårlig balansert aerodynamisk. Koenigseggen er raskere, bedre utført aerodynamisk, presis styring og girboks, dessuten sitter man ikke i midten, noe som for mange kan være litt ekkelt i praksis.

6492251[/snapback]

Jaja, men du vet vel også godt at Koenigseggen er nesten 10 år nyere? Dessuten ble Mclaren f1 serieprodusert. Det tviler jeg på at Koenigseggen blir. Dog tror jeg ikke at LM modellen som ble avbildet har vært serieprodusert.

6492323[/snapback]

Vel, Koenigsegg CCR og CCX er ikke prototyper, dvs. at de må inn i den andre kategorien (serieprodusert) uansett om det kun blir solgt under 500 av dem. Dessuten var Koenigsegg kun ett eksempel, Ferrari F40 og Jaguar XJ220 er like gamle som McLaren'en og har mye bedre kjøreegenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...