Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Bil kjører du? (Eller Mora di!)

bjaa

Anbefalte innlegg

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Mamma kjører en vinrød Mitsubishi, modellen er sikkert 10 år gammel, men den ser faktisk "ok" ut. Aner ikke hva modellen heter, tviler på det er interresant for noen uansett... :p

Pappa derimot kjører en Renault Megane (ikke de gamle stygge modellene, med den ekle rompen). Renault Mégane II CC heter den visst. Et pent bilde av den finner du HER.

Pappa har den forøvrig i mørkeblå, og med vinrød seter, og det ser faktisk mye finere ut tilsammen enn det høres ut. ;) Bilen har gps, bra klima-annlegg, cd og radio-spiller og masse annet stæsj. Men det beste med bilen er at du kan ta ned hele metall taket, og legge ned i bagasjerommet. Kjempedeilig å kjøre cabriolet nå om sommeren. :cool:

Uten tak:

renault-megane-cabrio-3.jpg

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
2005 Honda S2000 2,0 241HK, OZ SUPERTURISMO felger, turbocharged, fått den i 268 km/t og 0-100km/t på 5,5sek. Wastegate og null turbolag.

så du har fått din fra 0-100 på 5.5sek med turbo, og orginalt er 6.2.. imponerende økning

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

jeg har en Jetta som ikke ser ut i tåka. den er full med sveiseflekker og malingsflekker, og ikke har jeg råd til å lakke den heller. Når jeg får råd skal den bli limegrønn! Om bilen går vet jeg ikke, da jeg aldri har kjørt den før. Jeg har ikke fått lappen ennå :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Svart utgave selvsagt.

audi-tt-coupe-2_450(1).jpg

6484955[/snapback]

Nice! Du som eier en slik?

6485446[/snapback]

Nei, jeg har noe som ligner denne. Audien er pappa sin, mens mamma kjører en Toyota Picnic. Sistnevnte har jeg krasjet 3 ganger. Så lenge jeg er alene hjemme så tar jeg det som er kulest å kjøre, tt.

Lenke til kommentar

Kjører en '99 Citroen Xsara 1,8i stv, mørkgrønn. Flott bil med lav km (90.000), A/C og begynner å få et godt anlegg (Clarion spiller, Focal høyttalere). Starsjonsvogn var ikke førstevalget, men ettersom jeg trengte større plass til trommeutstyr (gigs) presset behovet seg fram...

Planer om å skaffe en veteran/sommerbil av billigere type etterhvert, sannsynlig Boble, Ford M 17 eller Volvo Amazon. Moro å ha en bil å mekke litt på, gidder ikke gjøre stort med den jeg har nå...

Bilde her:

post-15605-1152818419_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...