Gå til innhold

Håper de tar feil om Wii

Anbefalte innlegg

Jeg mener at grafikk har mye mer og si hjemme på en stor HDTV enn en hånholdt maskin.

Er vell ikke så mange som bryr seg om grafikk på en hånholdt når grafikken aldri kan måle seg med konsoller hjemme i stua.

Jeg selv har en Wii og må si jeg var skikkelig fornøyd med den, og gudfaren på wii er artig, men hvor lenge er dette artig? en elr annen gang blir dette kjedelig, mens grafikk blir vell sjeldent kjedelig, elr blir det det? :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener at grafikk har mye mer og si hjemme på en stor HDTV enn en hånholdt maskin.

Er vell ikke så mange som bryr seg om grafikk på en hånholdt når grafikken aldri kan måle seg med konsoller hjemme i stua.

Jeg selv har en Wii og må si jeg var skikkelig fornøyd med den, og gudfaren på wii er artig, men hvor lenge er dette artig? en elr annen gang blir dette kjedelig, mens grafikk blir vell sjeldent kjedelig, elr blir det det? :)

8777475[/snapback]

Hehehe. Litt morsomt :)

For meg, som 'vokst' ifra det at jeg alltid skulle ha så fantastisk grafikk, så synes jeg Wii er genial. Jeg husker de tidene hvor det viktigste var grafikk, det var kult.

Vel, nå lever jeg i 2007, er lei av spill, alltid det samme hele tiden. Eneste som har forandret seg siden 90-tallet er grafikken (føles ihvertfall sånn), helt til Wii kom, som gjorde noe med det. Dette er gøy.

Og bare få bedre grafikk hele tiden, det er kjedelig det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På Gamer.no's forside er det artikkel hvor SEGA slenger ut lignende påstand, alle er tydeligvis ikke like entusiastiske overfor den lille hvite.

Jeg kan si meg enig i at "oppstyret" rundt Wii vil dempe seg(det er da bare naturlig), men tviler ikke på at den vil opprettholde meget tilfredstillende salgstall. Som TCi sa tidligere i tråden, Wii opererer på et helt annet marked enn de tekniske tungvekterene.

Lenke til kommentar

Ville ikke tatt Sega sine vurderinger så seriøst. Ikke misforstå meg jeg forgudet SEGA og gråt en skvett da DC la inn årene. Men foretningssans er vel ikke akkurat SEGA sin sterkeste side ...

Wii har hatt en fantastisk start. Lurer bare på hvor mye den kommer til å selge når nintendo begynner å slippe gode spill til den også :!:

Metroid prime :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...