Gå til innhold

Håper de tar feil om Wii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er enkelt og greit snakk om meninger som forskjellige personer har.

Om de tar feil eller ikke, det er opp til deg selv å bedømme.

ITAvisen har ikke alltid den beste og mest informative nyheten.

8747005[/snapback]

nei men det er nok sant desverre. alle skal ha

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ps3 og xbox 360
pagrunna grafikken. men de har jo nesten ikke forandra noe.

jeg spillte

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
mottorstorm på PS3
det var så jeverlig dritt sola øderla synet så jeg så ingenting, det var så forlett og falle av sykklen eller krasje eller falle uttafor klippen, kontrollen funka ikke med og svinge med kontrollen og å bruke joystikken var helt mongo.
Lenke til kommentar

1. Hvorfor la du de som skjult?

2. Har innlegget ditt noen relevans for saken?

Spørsmålet du stiller, eller som jeg ser ut fra ITAvisen, er at det vil komme nyere og bedre ting. Det vil det alltid gjøre.

At de tar feil, at det ikke vil komme noe bedre. Det blir feil å tenke.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å ta trådstarter helt seriøst her?

"Alle" skal heller ikke ha PS3 og Xbox 360 på grunn av grafikken. Det viser jo salgstallene. Wii selger fortsatt helt sinnsykt mye.

8747529[/snapback]

Totally Agree :)

8747802[/snapback]

Enig jeg også, og må i tillegg si at ITAvisen (eller iPodAvisen, som jeg liker å kalle den) ikke alltid holder like høy standard på "nyhetene" sine. Bare tull, spør du meg.

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Hva har dette med ITavisen å gjøre? ITavisen er en "kopier/lim inn" avis. Svært få av sakene deres er skrevet av deres egen redaksjon.

Det er en analytiker som mener at salget ikke vil fortsette slik som det gjør. Såklart kan han ha rett i det. Uansett er ikke etterspørselen til Wii dekt ennå, langt derifra. Nintendo produserer over en million Wii i måneden og selger like mye på verdensbasis.

Nå spørs det såklart hvor lenge det varer. En grei nok bekymring det. Problemet som jeg ser det blant analytikere er at de sammenligner altfor mye Wii med 360 og PS3. Wii har et helt annet marked enn de to andre. Nemlig et marked der grafikk ikke er like viktig. Så lenge det kommer titler til Wii som underholder, vil dette drive salget videre. Tviler på at det stopper bare fordi 360/PS3 har bedre grafikk. Hadde det vært sant, ville ikke Wii ledet salget pr. måned.

Lenke til kommentar
Hva har dette med ITavisen å gjøre? ITavisen er en "kopier/lim inn" avis. Svært få av sakene deres er skrevet av deres egen redaksjon.

Det er en analytiker som mener at salget ikke vil fortsette slik som det gjør. Såklart kan han ha rett i det. Uansett er ikke etterspørselen til Wii dekt ennå, langt derifra. Nintendo produserer over en million Wii i måneden og selger like mye på verdensbasis.

Nå spørs det såklart hvor lenge det varer. En grei nok bekymring det. Problemet som jeg ser det blant analytikere er at de sammenligner altfor mye Wii med 360 og PS3. Wii har et helt annet marked enn de to andre. Nemlig et marked der grafikk ikke er like viktig. Så lenge  det kommer titler til Wii som underholder, vil dette drive salget videre. Tviler på at det stopper bare fordi 360/PS3 har bedre grafikk. Hadde det vært sant, ville ikke Wii ledet salget pr. måned.

8748260[/snapback]

Takk! Det er akkurat dette de aller fleste fanboys ikke klarer å ta inn over seg. De mangler evnen til å se hvorfor Wii selger så bra som den gjør, at det ikke alltid er rå kraft som gjelder. For min egen del synes jeg både PS3 og Xbox 360 er bra konsoller i seg selv, både når det gjelder multimediefronten og spillmessig når det gjelder grafikk. Men for meg er det altså Wii som er mest aktuelt. Hvorfor? Jo, fordi 1: Jeg har DVD-spiller fra før. 2: Jeg har PC fra før. 3: Jeg har ikke mye penger. 4: Innrømmer at jeg er litt Nintendo-fan, og har alltid vært det, men avfeier heller ikke PS3 eller Xbox 360 kun på det grunnlag at de "teh SUXX" og det er "gief Wii FTW!one plix!"

Det handler om å klare å se flere sider av saken.

Vet ikke hvor saklig dette innlegget ble, men men... Prøvde ihvertfall. :whistle:

EDIT: La til litt.

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Itavisen er det største dritten på nettet....sånn der fikk jeg sakt det.

Men det morsomme er at tidligere la dem ut en artikkel at Wii kommer til å bli "solgt ut" helt to 2008 pga STOR etterspørsel. Dem selger fortere enn dem klarer å produsere. Men nå har Nintendo trappet opp produksjonen....

Så kommer dette innlegget?

Nei noe er galt. Spør du meg så er den "analysen" betalt av MS og Sony for å skremme folk fra å kjøpe.

Lenke til kommentar

Jeg barer lurer, var det ikke analytikere, forståsegpåere og annet sarv som spådde at Wii kom til å gå adundas salgsmessig når PS3 kom på markedet?

Samt, var det ikke analytikere som og spådde (sammen med de andre jeg nevnte ovenfor) som sa at Wii kun selge bra ved release og et par uker etter, men etter det ble kampen mellom PS3 og X360 og Wii ble som Gamecube, glemt?

Vel, nå er det over 6 månder siden Wii ble lansert og hvem fikk rett, analytikerne? Ser ikke slik ut. Slik jeg ser det er kampen i dag mellom X360 og Wii, dvs 2 helt forskjellige platformer med 2 helt forskjellige markedstaktikker. PS3 selger litt, men om de skulle had rett de som spådde Wiis totale kolaps bare uker release, skulle PS3 ha tatt over markedet i de deler den ble lansert sammen med Wii, og tatt over Europa så snart den kom hit.

Ja jeg vet at hovmod står for fall, men jeg må bare få sagt det: In your face analytikere, forståsegpåere og andre.

Lenke til kommentar
Link Til ITAVISEN

men selv hva de gjør kommer jeg iallefal til og spille Wii så lenge det ikke kommer noe ny Nintendo enhet.

8746969[/snapback]

:lol:

Denne analytikeren har sikkert lagt merke til hvor elendig det gikk med Nintendo DS etter hvert, og så overført samme logikk til Wii :thumbup:

8750610[/snapback]

DS? Elendig? Selger ikke den som bare f... enda? :hmm:

Lenke til kommentar

De skriver jo forsåvidt:

"Baker mener også om at noen år vil Wii se ut som gammel teknologi med dårlig oppløsning og dårlig hastighet."

Spørs jo hva de legger i noen år selvfølgelig.. men, om noen år vil vel 360 og PS3 ses på som gammel teknologi også.. :p

Lenke til kommentar

rare greier, jeg synes Wii er gammel teknologi med dårlig oppløsning og hastighet allerede jeg. Men hvem bryr seg? Jeg er forelska i Wii'en og DS'en min. For DVD avspilling og Unreal 3 spill har jeg pc...

btw... MARIO STRIKERS CHARGED FOOTBALL! Wii er jo verdt bare den tittelen alene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...