ilshenar Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei Etter å ha siklet på vannkjøling i mange tenkte jeg at jeg skulle prøve det ut. Jeg har tenkt å kjøre en E6600 på et Asus P5N32-E hovedkort. Hvordan er MIST Economy vannkjølingsett, Dual rad sett opp mot Noctua NH-U12F kjøleren (luft)? Målet mitt er et stille, men overklokkingsvennlig kjølesystem. Ilshenar Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 En del bedre load temps, og et stillere system, + en litt tynnere lommebok er vel stikkord til Mist settet. Lenke til kommentar
ilshenar Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 En del bedre load temps, og et stillere system, + en litt tynnere lommebok er vel stikkord til Mist settet. 8748440[/snapback] Hehehehe. Det med tynnere lommebok skal jeg nok klare, men så lenge jeg får noe ut av det er jeg villig til å bruke penger på det. Tanken er å kjøpe en Q6600 i juli, og da kunne jeg tenke meg noe som kjøler CPU'en tilstrekkelig for litt lett overklokking. Jeg surfa så vidt innom denne sida: Petra's TechShop. Er det noe å satse på det som de har der? Er det mye billigere enn Microplex? Ilshenar Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) En del bedre load temps, og et stillere system, + en litt tynnere lommebok er vel stikkord til Mist settet. 8748440[/snapback] Hehehehe. Det med tynnere lommebok skal jeg nok klare, men så lenge jeg får noe ut av det er jeg villig til å bruke penger på det. Tanken er å kjøpe en Q6600 i juli, og da kunne jeg tenke meg noe som kjøler CPU'en tilstrekkelig for litt lett overklokking. Jeg surfa så vidt innom denne sida: Petra's TechShop. Er det noe å satse på det som de har der? Er det mye billigere enn Microplex? Ilshenar 8748834[/snapback] Har selv bestilt fra PTS. Veldig billig, og generelt bedre deler. Skal du ha Quad ville jeg anbefalt så stor radiator som mulig, helst 3x120mm om du har plass. Ellers fungerer en ThermoChill 2x120mm godt. Endret 31. mai 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå