Logitech87 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan jeg ta et lån på 10 000kr? Har allerede et annet lån jeg nedbetaler og jeg har nesten halveis på det. Det var i utgangspunktet på 45 000 kr og har som sagt nedbetalt halve beløpet. Nå kunne jeg tenkt meg å ta et nytt lå lån på 10 000kr. Jeg kommer til å tjene cs 90 000 kr i år så det skulle vel kunne går bra det? Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 skader jo ikke å snakke med banken. vil ikke anbefale de selskapene som låner ut penger pr sms og sånnt du ser i avisene. rentene er fryktelige! Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ja har tenkt til å ta en prat med banken og ta lånet gjennom banken. Men har ikke så mye greie på Lån og sånt, så jeg tenkte jeg bare skulle forhøre meg litt først... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Vanligvis pleier du å måtte tjene ca 120.000kr for å få lån, men jeg skal ikke si noe for sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå