DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Holder på med dette selv nå og lurer på om dere har noen tips til meg så jeg får dette til å fungere uten for mye vansker. Har hatt noen tidligere linker som har gitt meg en del hjelp, men vil ha tilbakemelding fra de av dere som har gjennomført ett slikt prosjekt. Det skal brukes til film,musikk og tv. Kansje noe spill også. Vil at alt skal styres med fjernkontrol så jeg slipper tastatur og mus på stuebordet. De tingene jeg lurer mest på er: -Fjernkontroll. Hvilken dere har valgt og om dere er fornøyd. -Hvilket program dere bruker til å styre alt i fra. -Hvilket skjermkort. -Hvilket lcd display og hvordan dere får dette til og vise info om det som spilles av automatisk. -Alt annet av tips som er vesentlig for dette og kan hjelpe meg på vei. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Last ned Girder. Mener å huske at det var en artikkel på det her på hw. Det er et program som gjør at du i praksis kan styre alt på dataen fra en fjernkontroll! Har ikke prøvd det selv ennå, men men.. Lykke til! Lenke til kommentar
argasteDJ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 kjøp deg et soundblaster audigy platinum EX med fjernkontroll!! der har du alt du trenger av software! skjermkort?? geforce?? billig tvkort pinnacle etc... dette funker!! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 beste er jo en mini pc med et mini itx kort ini alt er på kortet og kjøper den fjernkontrolen hw.no teste for ikke lenge siden,så er du bankers. det nye med usb2,ddr og 6.1 lydkort Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Lyden skal gå gjennom hjemmekino anlegget mitt...Så må ha ett lydkort med digital utgang. Når jeg skal ha skjermkort så tror jeg at det blir ett rimlig kort fra radeon med tv ut og inn. De er vel stort sett bedre enn geforce kortene på tv. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Skjermkortet bør være Radeon-basert. Du finner litt om dette på avforum.no på HTPC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå