Sceolan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heisann. Har en tråløsforbindelse til en nabo, og vi skulle gjerne hatt litt mer fart. Ser f.eks at Dlinks 655 sak virker rask og fin. Men må man bruke alle 3 antennene for å få denne hastigheten? Hvis jeg bare kobler til en utendørs antenne på denne så mister jeg kanskje hastigheten? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det spørs hvilken hastighet du har og hvilken du ønsker å oppnå. Du vil ikke oppnå maksimal hastighet med kun en god link, men kanskje 1/3 eller mere av mulig nettohastighet. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Så mye fart som mulig... :-) Nå har vi vel rundt 15-20mbit forbindelse, og det er jo egentlig greit, med en Buffalo etelleranna 125 router i hver ende og utendørs antenner. Tror nok uansett ikke det blir noe "oppgradering" med det første, tenkte bare å høre. Ser jo en review av den routern jeg nevner har fått temmlig gode overføringshastigheter, menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå