osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du er vel, hmm vålerenga supporter? Uansett, lsk i cupfinalen, og det blir kjempe morro 9591680[/snapback] Korrekt. Jeg er Enga-fan. Vil derimot poengtere at jeg synes Fair Play er VELDIG viktig i alle idretter, også innenfor kampsport, som jeg selv utøver. Synes også Daniel Fredheim Holm har ett stykke å gå, når han sier at han trolig hadde gjort det samme som Sundgot Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes også Daniel Fredheim Holm har ett stykke å gå, når han sier at han trolig hadde gjort det samme som Sundgot 9593219[/snapback] Det er få spisser i verden som kan si at de hadde stoppet opp og ikke scoret. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nei, men det er mange som kan si at de ikke hadde strukket ut hånda og dratt med seg ballen slik som Sundgot gjorde. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Refleks etter min mening, viser bare hvor vinnerinstinkt han har. Sundgot og Maradonna er begge juksemakere, I can live with that.. Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Refleks etter min mening, viser bare hvor vinnerinstinkt han har. Sundgot og Maradonna er begge juksemakere, I can live with that.. 9595573[/snapback] Helt enig. Det er ikke mange som med hånden på hjertet kan si at de ikke hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Én ting er å stoppe ballen med hånda. En annen ting er å føre den. Ser tydelig på bildene at han titter mot dommeren og konstaterer (fornøyd) at ingen så dét... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Da er Lillestrøm cup mestere. Gratulerer kanarifans. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det var fortjent. Jeg håpet ikke på at jævlene fra Romerike skulle klare det, men fortjent var det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg håpet at Haugesund skulle vinne, men det var jo fortjent seff. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det var fortjent. Jeg håpet ikke på at jævlene fra Romerike skulle klare det, men fortjent var det. Veldig sant. Men gud hvor deilig det hadde vært om Haugesund banket Lillestrøm. Da hadde det ikke vært mye "Shalala olé olé forsja fula" i leiren! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Glad jeg ikke tippet Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Maken til overkjøring skal man lete lenge etter. Hvorfor overkjøring? Hvilket lag hadde flest cornere , hvilket lag hadde mest sjanser , hvilket lag hadde mest ballbesittelse.. Lillestrøm. Kanarifansen var dårlige på tribunen i første omgang ,men trøkket noe skikkelig på i 2omg og jeg har selv aldri hørt så mye lyd på ullevoll før Men selv det ble overdøvet av teltet i lillestrøm , men der fikk man god drahjelp av teltet som reflekterte veldig mye lyd. Endret 12. november 2007 av CFD Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Maken til overkjøring skal man lete lenge etter. Hvorfor overkjøring? Hvilket lag hadde flest cornere , hvilket lag hadde mest sjanser , hvilket lag hadde mest ballbesittelse.. Lillestrøm. :!: Gratulerer så mye. Flott for dere at dere greier å slå et lag som Haugesund. De er jo knapt en middelmådighet i norsk fotball. Virkelig imponerende. Kanarifansen var dårlige på tribunen i første omgang ,men trøkket noe skikkelig på i 2omg og jeg har selv aldri hørt så mye lyd på ullevoll før Du glemmer 2004. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du er Bergenser regner jeg med? Vi var NESTEN nede på deres nivå i ciupfinalen , beklageligvis. Vi piper ikke på egne spillere ,men vi som normalt synger i 90minutter sang nå kun i 80min.. Det er fortsatt langt over deres 5min etter hver scoring og 5min før slutt (tot 15min) ,men når KFL har en så høy standard å opprettholde så er alt annet enn det fantastiske en nedtur Nå slo jo Viking ut Brann etter en kamp i cupen da.. Det var også veldig fortjent. Så sålenge dere ikke klarer å slå viking , mens vi serverer en praktkamp mot stabæk så vil du nok kanskje innse at det var Norges Beste lag som vant Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Norges beste lag!? Lillestrøm!? HAHAHAHAHA! Får håpe du kødder... Jeg kan hjelpe deg med å friske opp minnet ditt, jeg: Tippeligaen 2007 Brann kom på 1. Lillestrøm kom på 4.(igjen). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tja.. Nå har det også med vinklingen til TV-Brann (TV2 som det også kalles) og all den negative PR'en som LSK fikk iår som har påvirket dommere osv. Vi ble fellt av karantener osv.. Men Brann fortjente seieren iår , vi snublet det skikkelig til og fortjener ikke å vinne. Men vi får se hvordan det blir til neste år. Er en stor positiv wibe i lillestrøm nå. Og Mons Ivar som årets trener? Røsler er uten tvil årets trener , fått viking fra nesten adecco til medaljekamp det neste året. Stabæktreneren er også vesentlig bedre enn mjelde , mtp de midlene han har.. Brann har også de beste forutsettningene for å ha et stabilt topplag. Omtrent ubegrenset tilskuermasse og en stort engasjement.. Hvis ikke brann holder seg i toppen i mange år så skal jeg rett og slett gå rundt og le Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Første halvtimen var det ren overkjøring fra Lillestrøms side, og jeg venta bare på et 0-5 tap..men i slutten av første omgang og utover var det en jevn og god kamp, og jeg hadde faktisk troa på at vi kunne klare det. Storfornøyd med vår innsats, vi gidde dere kamp for pokalen, og vi har ikke tapt gullet - vi har vunnet sølvet. En ny milepæl i en ung klubbs meritter. Og supporterkampen vant Haugesund - både på og utenfor selve Ullevaal Jeg er forøvrig enig i at Mjelde er langt i fra årets trener, det å vinne serien gir deg ikke den tittelen..jeg vil si Rösler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå