Gå til innhold

NM Cupen 2007.

olavh

Anbefalte innlegg

Du er vel, hmm vålerenga supporter?

Uansett, lsk i cupfinalen, og det blir kjempe morro :D

9591680[/snapback]

Korrekt. Jeg er Enga-fan. :tease:

Vil derimot poengtere at jeg synes Fair Play er VELDIG viktig i alle idretter, også innenfor kampsport, som jeg selv utøver.

Synes også Daniel Fredheim Holm har ett stykke å gå, når han sier at han trolig hadde gjort det samme som Sundgot :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Maken til overkjøring skal man lete lenge etter. Hvorfor overkjøring? Hvilket lag hadde flest cornere , hvilket lag hadde mest sjanser , hvilket lag hadde mest ballbesittelse.. Lillestrøm. Kanarifansen var dårlige på tribunen i første omgang ,men trøkket noe skikkelig på i 2omg og jeg har selv aldri hørt så mye lyd på ullevoll før ;) Men selv det ble overdøvet av teltet i lillestrøm , men der fikk man god drahjelp av teltet som reflekterte veldig mye lyd.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Maken til overkjøring skal man lete lenge etter. Hvorfor overkjøring? Hvilket lag hadde flest cornere , hvilket lag hadde mest sjanser , hvilket lag hadde mest ballbesittelse.. Lillestrøm.

:!:

Gratulerer så mye. Flott for dere at dere greier å slå et lag som Haugesund. De er jo knapt en middelmådighet i norsk fotball. Virkelig imponerende.

Kanarifansen var dårlige på tribunen i første omgang ,men trøkket noe skikkelig på i 2omg og jeg har selv aldri hørt så mye lyd på ullevoll før

Du glemmer 2004.

Lenke til kommentar

Du er Bergenser regner jeg med? Vi var NESTEN nede på deres nivå i ciupfinalen , beklageligvis. Vi piper ikke på egne spillere ,men vi som normalt synger i 90minutter sang nå kun i 80min.. Det er fortsatt langt over deres 5min etter hver scoring og 5min før slutt (tot 15min) ,men når KFL har en så høy standard å opprettholde så er alt annet enn det fantastiske en nedtur

Nå slo jo Viking ut Brann etter en kamp i cupen da.. Det var også veldig fortjent. Så sålenge dere ikke klarer å slå viking , mens vi serverer en praktkamp mot stabæk så vil du nok kanskje innse at det var Norges Beste lag som vant

Lenke til kommentar

Tja.. Nå har det også med vinklingen til TV-Brann (TV2 som det også kalles) og all den negative PR'en som LSK fikk iår som har påvirket dommere osv. Vi ble fellt av karantener osv.. Men Brann fortjente seieren iår , vi snublet det skikkelig til og fortjener ikke å vinne.

Men vi får se hvordan det blir til neste år. Er en stor positiv wibe i lillestrøm nå. Og Mons Ivar som årets trener? Røsler er uten tvil årets trener , fått viking fra nesten adecco til medaljekamp det neste året. Stabæktreneren er også vesentlig bedre enn mjelde , mtp de midlene han har.. Brann har også de beste forutsettningene for å ha et stabilt topplag. Omtrent ubegrenset tilskuermasse og en stort engasjement.. Hvis ikke brann holder seg i toppen i mange år så skal jeg rett og slett gå rundt og le ;)

Lenke til kommentar

Første halvtimen var det ren overkjøring fra Lillestrøms side, og jeg venta bare på et 0-5 tap..men i slutten av første omgang og utover var det en jevn og god kamp, og jeg hadde faktisk troa på at vi kunne klare det. Storfornøyd med vår innsats, vi gidde dere kamp for pokalen, og vi har ikke tapt gullet - vi har vunnet sølvet. En ny milepæl i en ung klubbs meritter. Og supporterkampen vant Haugesund - både på og utenfor selve Ullevaal :)

Jeg er forøvrig enig i at Mjelde er langt i fra årets trener, det å vinne serien gir deg ikke den tittelen..jeg vil si Rösler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...