Gå til innhold

NM Cupen 2007.

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe,godt ingen snakker om dagens kamp. Regner da med ingen fikk den med seg :whistle:

Nei,ærlig talt så var Stabæk mange hakk over spillemessig. Alanzino gjorde faktisk en utrolig jobb defensivt og hentet ballen på egen banehalvdel utallige ganger.

Men dommeren. Huff ikke be meg gå innpå det! Dette er en kar som faktisk har gått ut i avisene og sagt at han ikke liker Tromsø og at han derfor dømmer strengt mot dem. Hvordan kan da denne karen fortsatt få lov til å dømme dem? Virker for meg uforståelig.

Lenke til kommentar

Nei,overraskende nok så imponerte han mer bakover enn fremover. Men så klart assisten hans til Nannskog var ganske representerende for kampen,TIL ble utduellert,fraløpt og rundspilt på alle måter i kveld. Det var faktisk ingen andre enn Haugen som var villige til å kjempe og kveldens kaptein Lars Iver Strand spilte årets dårligste kamp.

Nei fy,nå vil jeg bare glemme kampen og se fremover til møtet mot Sandefjord.

Lenke til kommentar
Hva mener du nå? At kampen blir på Marienslyst eller Nadderud? Hvis du mener at det var mellom å spille borte mot Stabæk eller hjemme mot Tromsø er jeg helt med på hva du sier men i motsatt tilfelle tar du ganske feil ;)

9240317[/snapback]

Jeg skrev: "Stabæk på hjemmebane" - altså at vi spiller på Marienlyst, ja.

Kvartinalen spilles på Marienlyst stadion

Det ble i kveld klart at vi skal spille hjemmekamp i årets kvartfinale i NM i fotball, etter at Stabæk forholdsvis lett gikk videre etter seier 3 - 0 over Tromsø

Kampen spilles søndag 19. august kl. 16.00.

I kvartfinalen møter Stabæk Strømsgodset, kampen spilles 19. august klokken 16.00 på Marienlyst.
Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...