nerd-light Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 nå har jo nybergsund fått låne en spiss av odd nemlig Christopher Joyce så blir det vei i vellinga tenker jeg, da feier dem over enga så lett som bare det Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 nå har jo nybergsund fått låne en spiss av odd nemlig Christopher Joyce så blir det vei i vellinga tenker jeg, da feier dem over enga så lett som bare det 9110218[/snapback] Ja, hørte det, og det blir bra Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har tro på at Nybergsund kan slå ut Vålerenga i fjerde runde.Det Vif har prestert den siste tiden har vel ikke akkurat vært imponerende. Nybergsund derimot, spilte godt mot Fredrikstad og vant. Jeg anser Fredrikstad for et mye bedre lag en Vålerenga, da lever håpet 9105107[/snapback] Jeg er Vålerenga-fan og magen min sier at den er litt usikker før denna kampen. UEFA-cupkvalifiseringen mot Flora Tallinn i går som Vålerenga vant 1-0 var ikke akkurat overbevisende. Den eneste som spilte veldig bra var Arnar Førsund. Håper også at Vålerengas nyervervelse (sånn det skrives?) Dan Thomassen vil bli sikker som midtstopper. Vålerenga bør klare seg mot Nybergsund, men jeg er likevel ikke helt sikker. nikkoboss, er du Nybergsund-fan? 9107668[/snapback] Hehe, ja jeg er det ! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg har virkelig tro på at Nybergsund kan vinne på mot Vålerenga. Den moralen og støtten Nybergsun har hatt i det siste er mer eller mindre fantastisk. De har klassespillere som Håvard Storbæk, som kan avgjøre sånn fatale matcher som dette. Endret 20. juli 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har virkelig tro på at Nybergsund kan vinne på mot Vålerenga. Den moralen og støtten Nybergsun har hatt i det siste er mer eller mindre fantastisk. De har klassespillere som Håvard Storbæk, som kan avgjøre sånn fatale matcher som dette. 9111162[/snapback] Ja, han er forresten ønsket av både lyn og stabæk. Et forsvar som er sikkert som banken, men en knallgod keeper, samt bra midtbane. Eneste negative er spissene, har for øyeblikket ingen spesielt god spiss, så får håpe Chris Joyce kan score like mange mål som klubben forventer Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 synd for rbk at de ryker ut i fjerde runde da , men det kommer jo ikke som noen bombe 9062823[/snapback] hmmm tror at jeg har blitt synsk jeg, akkurat som prinsesse märtha louise, synd jeg ikke satset alle sparepengene mine på at odd skulle vinne da Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jessda! Viking slo ut Brann av cupen 2-0 en fullt fortjent kamp På vei mot ullevaal <3 Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jessda! Viking slo ut Brann av cupen 2-0 en fullt fortjent kamp På vei mot ullevaal <3 9143719[/snapback] Helt enig. Har aldri sett ett så dårlig Brannlag. Da Viking scoret fortsatte Brann å spille like tamt og defansivt. Viking vinner cupen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Det blir nok bråstopp mot fremadstormende Godset fra Drammen en eller annen gang - muligens i finalen Endret 26. juli 2007 av Complexion Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) 2-0 til Nybergsund!! Haha, ser ut til at VIF sliter mot et 2. div. lag nå har jo nybergsund fått låne en spiss av odd nemlig Christopher Joyce så blir det vei i vellinga tenker jeg, da feier dem over enga så lett som bare det 9110218[/snapback] Joyce scorte ja. Endret 26. juli 2007 av Pingun Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Haha. 2-0. Joyce har puttet, og VIF får Thomassen utvist !! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Faktisk nærmere 3-0 enn 2-1 i første omgang. Hvor lenge sitter Myhre? Endret 26. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 nå har jo nybergsund fått låne en spiss av odd nemlig Christopher Joyce så blir det vei i vellinga tenker jeg, da feier dem over enga så lett som bare det 9110218[/snapback] hmmm synsk igjen ja, hvor skal dette ende hehe Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 nå har jo nybergsund fått låne en spiss av odd nemlig Christopher Joyce så blir det vei i vellinga tenker jeg, da feier dem over enga så lett som bare det 9110218[/snapback] hmmm synsk igjen ja, hvor skal dette ende hehe 9148744[/snapback] Unnskyld at jeg spør, men er du Märtha Loise? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En 3-1 skrell for Vålerenga. Nå kan vel ikke Myhre sitte særlig mye lengre. Selv om det selvsagt er spillerene som skal ha overhøvling etter dette tapet, er det jo "alltid" treneren som må pakke sakene sine. Jaja, da er Vålerenga tilbake til gode gamle 1. div nivået igjen da. Det kunne jo ikke vare Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 ja, for en stemning.. har vært på alle hjemme kampene til sundet før i sesongen, og da har det vært maks 300 tilskuere, så det blir litt mer liv. http://www.fxt.no/cupen/article1247642.ece , høydepunktene i kampen. måten sundet først slo ut fredrikstad,-og vålerenga viser at vi er klare for addecco hehe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvordan blir kvartfinaletrekningen tror dere? Selv håper jeg på noe som dette; Godset - Haugesund Nybergsund - Odd (da får vi i alle fall et svakt lag videre til semifinalen) Lyn - Lillestrøm Tromsø - Viking Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg tror og håper på samme trekningen som deg, men håper Nybergsund blir mot Haugesund, fordi jeg er sundet-fan:D Tror nok Viking vinner cupen i år! Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Håper Sundet-Haugesund eller Sundet-Lyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå