Ingeniørstudent Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 8874914[/snapback] Da må de slå Odd. Tror Odd kommer langt i år. Lag som sliter i bunnen har mer overskudd til cup-kampene og pleier som regel å komme langt. Tenker på Molde som vant for et par år siden. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvordan får du til at lag som sliter i bunnen av tabellen får mer overskudd? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Da vant Vålerenga en fortjent seier mot Mo. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Satser virkelig på at Brann slår Kopervik i morgen. Tror Brann vil stille med et sterkt lag som kommer til å slå Kopervik enkelt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 LSK vant en komfortabel 4-0 seier hjemme mot Bærum. 2 mål av Sundgot. Wehrman og Husár scoret også 1 hver. Hyggelig at Kasey fikk avslutte sin LSK-karriere med mål dag. pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 95 minutter tok det før RBK skåret mot Skeid. Tør ikke håpe på at det holder inn. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tror Strømsgodset blir sterke i år! Som tidligere sagt er de et typisk Askeladden lag! Med litt flaks og en Kovac i form, tror jeg vi skal satse på Godset!! Men Cup..er cup!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 rbk oppfører seg fortsatt som en synkende stein, nei sats på odd, de hadde vunnet copa de america Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det eneste positive med dagens kamp må vel være at Jo Sondre fikk sin debut på førstelaget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 4. runde: Rosenborg - Odd Start - FK Haugesund Aalesund - Lillestrøm Brann - Viking Lyn - Bodø/Glimt Vålerenga - Nybergsund Stabæk - Tromsø Strømsgodset - Notodden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Brann møter Viking igjen, riktignok på Brann Stadion. Har ein jobb å gjere der etter ein dårleg kamp mot Viking i serien. Håpar på ein god sommarferie for laget, fortsetter dei i same trend som slutten av vårsesongen så blir det verken gull eller topp tre. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Brann møter Viking igjen, riktignok på Brann Stadion. Har ein jobb å gjere der etter ein dårleg kamp mot Viking i serien. Håpar på ein god sommarferie for laget, fortsetter dei i same trend som slutten av vårsesongen så blir det verken gull eller topp tre. 8977240[/snapback] Hvem som får hjemmekamp er ikke bestemt enda. Blir avgjort på mandag. Pantera Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tullball av dere som mener at Strømsgodset har noen sjangse i cupen ;)De møter tross alt Notodden og jeg mener det at NFK har flere motivasjonskilder. Som f.eks. å få stoppa kjeften på fagermo og skape litt uro i rekkene til drittsekken. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 var veldig glad for at Vålerenga trakk Nybergsund. Sannsynligvis det letteste laget de kunne bli trukekt mot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ble det hjemmekamp eller borte? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Ble det hjemmekamp eller borte? 8983511[/snapback] Borte i Trysil Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 synd for rbk at de ryker ut i fjerde runde da , men det kommer jo ikke som noen bombe Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har tro på at Nybergsund kan slå ut Vålerenga i fjerde runde. Det Vif har prestert den siste tiden har vel ikke akkurat vært imponerende. Nybergsund derimot, spilte godt mot Fredrikstad og vant. Jeg anser Fredrikstad for et mye bedre lag en Vålerenga, da lever håpet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har tro på at Nybergsund kan slå ut Vålerenga i fjerde runde.Det Vif har prestert den siste tiden har vel ikke akkurat vært imponerende. Nybergsund derimot, spilte godt mot Fredrikstad og vant. Jeg anser Fredrikstad for et mye bedre lag en Vålerenga, da lever håpet 9105107[/snapback] Jeg er Vålerenga-fan og magen min sier at den er litt usikker før denna kampen. UEFA-cupkvalifiseringen mot Flora Tallinn i går som Vålerenga vant 1-0 var ikke akkurat overbevisende. Den eneste som spilte veldig bra var Arnar Førsund. Håper også at Vålerengas nyervervelse (sånn det skrives?) Dan Thomassen vil bli sikker som midtstopper. Vålerenga bør klare seg mot Nybergsund, men jeg er likevel ikke helt sikker. nikkoboss, er du Nybergsund-fan? Endret 20. juli 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Strømsgodset kommer i alle fall til finalen i år. Mark my words. Så får vi se hvem vi møter i finalen før jeg tør å spå et resultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå