Gå til innhold

NM Cupen 2007.

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Brann møter Viking igjen, riktignok på Brann Stadion. Har ein jobb å gjere der etter ein dårleg kamp mot Viking i serien. Håpar på ein god sommarferie for laget, fortsetter dei i same trend som slutten av vårsesongen så blir det verken gull eller topp tre.

Lenke til kommentar
Brann møter Viking igjen, riktignok på Brann Stadion. Har ein jobb å gjere der etter ein dårleg kamp mot Viking i serien. Håpar på ein god sommarferie for laget, fortsetter dei i same trend som slutten av vårsesongen så blir det verken gull eller topp tre.

8977240[/snapback]

Hvem som får hjemmekamp er ikke bestemt enda. Blir avgjort på mandag.

Pantera

Lenke til kommentar

Tullball av dere som mener at Strømsgodset har noen sjangse i cupen ;)De møter tross alt Notodden og jeg mener det at NFK har flere motivasjonskilder. Som f.eks. å få stoppa kjeften på fagermo og skape litt uro i rekkene til drittsekken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tro på at Nybergsund kan slå ut Vålerenga i fjerde runde.

Det Vif har prestert den siste tiden har vel ikke akkurat vært imponerende. Nybergsund derimot, spilte godt mot Fredrikstad og vant. Jeg anser Fredrikstad for et mye bedre lag en Vålerenga, da lever håpet :)

Lenke til kommentar
Har tro på at Nybergsund kan slå ut Vålerenga i fjerde runde.

Det Vif har prestert den siste tiden har vel ikke akkurat vært imponerende. Nybergsund derimot, spilte godt mot Fredrikstad og vant. Jeg anser Fredrikstad for et mye bedre lag en Vålerenga, da lever håpet :)

9105107[/snapback]

Jeg er Vålerenga-fan og magen min sier at den er litt usikker før denna kampen. UEFA-cupkvalifiseringen mot Flora Tallinn i går som Vålerenga vant 1-0 var ikke akkurat overbevisende. Den eneste som spilte veldig bra var Arnar Førsund. Håper også at Vålerengas nyervervelse (sånn det skrives?) Dan Thomassen vil bli sikker som midtstopper. Vålerenga bør klare seg mot Nybergsund, men jeg er likevel ikke helt sikker. nikkoboss, er du Nybergsund-fan?

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...