Gå til innhold

NM Cupen 2007.

olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Med Vålerengas maktoppvisning....

Det du sikkert sikter til er Vålerengas opphenting mot Mjøndalen IF, et 3.div lag fra Nedre Eiker. Sjansestatistikken kjenner jeg ikke godt nok til så jeg vet ikke hvor god kontroll de egentlig (hvis de hadde). Men det å ligge under 0-2 for så med et nødskrik komme seg videre til 3.runde er ingen maktoppvisning (eller "maktdemonstrasjon" er vel ordet du mener?) Jeg tror Vålerenga ryker så fort de møter et eliteserielag.

Stabæk eller Lillestrøm tror jeg kan nå langt i cupen. Spessielt har jeg stor tro på Stabæk, siden jeg er Stabæk-supporter!

stabaek-logo.jpg

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Jeg mente ikke maktdemonstrasjon seriøst :p Det var ironisk. Vålerengas opphenting var det minste jeg kunne forventa. Håper bare at kampen mot Mjøndalen var oppkvikkeren som Enga trengte, og at de nå vil skjerpe seg i serie og cup. :)

Lenke til kommentar

Siden RBK knuste Kil/Hemne med utrolige 4-3 (e.e.o) så må vel de vinne cupen.

Nei, tror faktisk det blir en Tippeliga-underdog i år også. Vil tro lag som Fredrikstad, Stabæk, VIF og Viking vil gjøre det sterkt i år. RBK, Brann og Lillestrøm satser for hardt på serien og europacup.

Lenke til kommentar

Nei, tror faktisk det blir en Tippeliga-underdog i år også. Vil tro lag som Fredrikstad, Stabæk, VIF og Viking vil gjøre det sterkt i år. RBK, Brann og Lillestrøm satser for hardt på serien og europacup.

8873567[/snapback]

Har Lillestrøm noen europacup-kamper i år? Veit at Vålerenga har det, men LSK kom jo på 4. plass i fjor.

Lenke til kommentar
Angående europacup så tenkte jeg aller mest på RBK som skal ut i Champions League-kvallik. LSK og Brann kommer nok til å satse aller mest på serien.

8873605[/snapback]

Trur nok ikke Vålerenga kommer til å satse veeeldig mye på UEFA-cupen. Nå må de først fokusere på å komme seg ut av sumpen.

Lenke til kommentar

8873567[/snapback]

Har Lillestrøm noen europacup-kamper i år? Veit at Vålerenga har det, men LSK kom jo på 4. plass i fjor.

8873576[/snapback]

Ja, LSK skal ut i UEFA-cup kvalik. Norge fikk en ekstra plass pga fair-play rankinga, sammen med Finland og Sverige. Motstander i 1. kvalikrunde trekkes 29. juni. Kampene går 19. juli og 2. aug.

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...