Monkman1 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) holder på med mt5 prosjekt...har ikke tid til å lete etter masse rart¨på nettet om dette.....Coil og alt detta...vet ikke hva jeg trregner får å starte mt-5èn min...kanskje noen har bilder?? hadde vært kjekt... for eventuelt å se hva jeg mangler.... Endret 31. mai 2007 av Monkman1 Lenke til kommentar
parafix Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 kobl til coilen så skal den gå vil jeg tro. trenger ikke resten av elnette.. Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Men hva med CDI UNIT...Trenger jeg den...har kobla av alt av det jeg ikke trenger..har coil... men vet ikke om jeg trenger CDI UNIT..noen som vet noe.. Lenke til kommentar
GlennGullikstad Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 CDI er coil? 8761543[/snapback] Hei tenkte jeg skulle pøve å hjelpe deg, coil har med gnist på pluggen å gjøre, Cdi boksen har blandt annet med tenningslåsen din å gjøre har skrudd senest idag pga mopeden starten uten nøkkel men den var ikke tjuvkoblet, og da var det ledningen til cdiboksen som hadde knekt så satte sammen den å da funka tenningslåsen igjen nå er det ikke mulig og starte den uten nøkkel. men jeg tror som det han litt lenger opp på tråden sa: har du coil og cdi boks tror jeg nok at du ikke trenger noe annet lykke til med prosjektet Mvh GG Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 CDI er coil? 8761543[/snapback] Hei tenkte jeg skulle pøve å hjelpe deg, coil har med gnist på pluggen å gjøre, Cdi boksen har blandt annet med tenningslåsen din å gjøre har skrudd senest idag pga mopeden starten uten nøkkel men den var ikke tjuvkoblet, og da var det ledningen til cdiboksen som hadde knekt så satte sammen den å da funka tenningslåsen igjen nå er det ikke mulig og starte den uten nøkkel. men jeg tror som det han litt lenger opp på tråden sa: har du coil og cdi boks tror jeg nok at du ikke trenger noe annet lykke til med prosjektet Mvh GG 8762074[/snapback] ok..takk skal du ha..så jeg MÅ ha cdi unit altså? Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Men å få stoppa den da? kan jeg bare gjøre ettelleranna med coilen..en bryter ellernoe? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Trenger ikke CDI for å starte den.. Stoppe den kan du jo bare kvele den, eller ta ut tennplugghetta Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Trenger ikke CDI for å starte den.. Stoppe den kan du jo bare kvele den, eller ta ut tennplugghetta 8798742[/snapback] Har du ikke CDIboksen får du ikke starta i det hele tatt... Det er den som styrer pulsene til coilen via små pulser fra en liten pulsspole i svinghjulet. Endret 6. juni 2007 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 blir litt usikker her, men jeg hører på hetrtixc--vil ikke ta noen sjanser. Lenke til kommentar
himamekkn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 blir litt usikker her, men jeg hører på hetrtixc--vil ikke ta noen sjanser. 8799892[/snapback] har du cdi og coil så starter den har prøvd sjøl, og vett att du må ha det Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Ok..takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå