Gå til innhold

Twinks. Noe forbasket tull. Eller?


Anbefalte innlegg

Helt greit med twinker, vel jeg synes hvertfall det i starten. Men mine erfaringer nå er at wsg i 10-19 består av kun twinker, det blei litt slitsomt når jeg og to venner skulle ta en litt pause fra pve og kjøre noen runder bg. Joda det var moro, men det hadde vært bedre viss ikke alle utenom oss var twinker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo bare å ha litt bra gear sjøl det

8785629[/snapback]

 

Jeg visste den kom, og tenkte egentlig å svare på den i forrige innlegg. Når man levler og pve'er og tar noen pauser med pvp bruker man ofte ikke så mye tid på å få gear til pvp. Dessuten er man ofte lavere nivå(ikke nivå 19) og da sier det seg selv det blir tøft mot twinker. Skal man bruke tid på å få bra gear og samme nivå som en twink lager man jo en slags twink selv?

 

Poenget var at for en spiller som spiller vanlig, og tar noen bg'er underveis blir det ikke rare kampen, når stort sett alle er 19 twinks. Nei det er ikke whining, men synes det er dumt at det har blitt sånn, men det er ingen big deal.

Lenke til kommentar
Lvl 19 twinks er jo søppel nå som alle gode enchants er min lvl 35 osv.

Får ikke twinket som man gjode før.

8747823[/snapback]

 

Neivel?

 

Man kan fortsatt bruke alle de gamle enchantene som twinkene brukte før, som feks crusader, 15agi på wep, 15agi på gloves + at man nå kan bruke clefthide leg armor. Så nei, man får ikke twinken som før på lvl 19, bare bedre.

Lenke til kommentar

Twinking er bra for mange!

Enchantere i Guilden min er stinn av gryn fordi de selger 12 dodge rating cloak, 4 stats chest, 15 agi gloves å noen andre enchants som er småsjelden.

 

Leatherworkere tjener endel på panths enchants.

 

Og de 10-19 som ikke er twinka går jo vanligvis videre uansett. Så er ikke så farlig for dem imo. Pluss at sikkert 90 % av de har en som har prøvd wsg/ab før i høy level.

 

Sjønner ikke at Blizzard gir twinks litt mer å gjøre heller jeg.

Twinks er jo en fordel for blizzard! Det får folk til å spille mer via at folk må farme mer. lvle fishing og engineering. Finne/Farme nytt gear og prøve ut nye ting.

Og ikke minst pvpe som bare fy!

 

Sir litt om hvor mye twinks spiller når de skaffer battlestandard! 20k honor koster den vist jeg ikke tar feil. Tar jo faen meg lang tid på lvl 60.

 

Twinks ftw!

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Twinking er gøy, men det ødelegger økonomien så til de grader. Ikke bare til enkelt personer, men når du ser lvl 19 ting til flere hundre gull kan begynne å lure på om det også ødelegger for low lvls.

 

Twinking er noe vi kunne klart oss fint foruten.

8786679[/snapback]

 

Kan ikke se hvordan dette skal ødelegge økonomien. Hvis du da finner et bra lvl 19 item, kan du selge det for veldig mye. Lav lvl blå er jo nesten bare for twinks uansett. Veldig få som gidder å kjøpe ting fra AH når man er lav lvl, det vil jo uansett bare bli avleggs med en gang. Mens man levler opp til 70 skifter man jo utstyr oftere enn man skifter sokker uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...