Gå til innhold

Twinks. Noe forbasket tull. Eller?


Anbefalte innlegg

Nei, cluet er å ha det gøy, noe det virker som om mange ikke forstår. Det er artig å eie villt i battlegrounds, uansett level.

8752748[/snapback]

 

 

joda men det er jo litt hva man får igjen for det også

 

Blizz har da nerfet honour så jævli, i tillegg har de nerfet bonus du får for killing blows..

 

Ikke særlig morsomt lenger da..

 

Dette også, minsker poenget med twinks.

8755111[/snapback]

 

 

Neineinei. Honor er bonus, twinking er for moro. Du har nok misforstått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*at mange er misfornøyde med twinks.

 

Det var iallefall slik jeg forsto det.

 

Om meningen var at mange var misfornøyde med at det var mindre honor, burde det kanskje vært bedre spesifisert?

 

Uansett; jeg twinker, synes det er moro. At andre ikke forstår meningen med det får være deres problem.

Lenke til kommentar
Lurer litt på om jeg skal twinke shaman min, har en lvl 18 shaman jeg starta på for noen dager siden.

 

Hvordan finner man ut hva som er best mulig gear?

8754372[/snapback]

Det er ofte litt seint å begynne å twinke i lvl 18 for mange classes, for da blir du kanskje lvl 20 bare av quests og instance boost runs.

 

8754372[/snapback]

Thottbott ftw..

Har en priest jeg lurer på å twinke til 19 nå...Har allerede masse blå items

8754708[/snapback]

Priest kan gå fordi dere trenger bare to instance runs: Et fullt WC run for Talbar Mantle og et fullt SFK run for Seal of Sylvanas. Alt annet er enten BoE eller rep rewards med WSG.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en tauren warrior lvl 29 twink :)

Var ganske gøy å eie folk med grønn/grå items :!:

Men starta å lvle etter å ha twinket i ca.1-2 måneder.

 

Planen min var å skaffe så mye honor slik at jeg kunne kjøpe masse pvp items på lvl 70 :dribble: , men man tjener jo nesten ingenting på lvl 29 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Twinking er deilig,spesielt når du rusher kamerater i low-level instance og det dropper twink items :)

Tjente flere 100gull på det før tbc,nå har prisene på twink items dobbla så tvilsomt at jeg orker å lage en twink.

Låner isteden accounten til en kamerat som har beste twinken på serveren :p

Lenke til kommentar

Poenget med wow er å få best gear og så eie folk i pvp (sånn omtrent). Hvis man ønsker å twinke på 19 eller 29 tar det kanskje 30-40 timer å farme og skaffe seg high end gear (litt lengre for å få det aller aller beste, men etter 30-40 timer er det null stress å konkurrere med de beste).

 

På 70 tar det 40-50 døgn ingame å skaffe de beste epicsene.....

Lenke til kommentar

Poenget er ikke kun at det tar kortere tid å skaffe det beste gearet (kontra level 70), men også at gearet varer myyye lenger før det blir "utdatert", nærmest evig... Jeg orker rett og slett ikke begynne å skaffe pvp gear på mainen da det tar alt for lang tid for meg, tenker da på gladiator items ol.. Vil også legge til at jeg ikke twinker kun for å banke driten ut av en level 21 kar med grått gear, det blir fort gammelt, men twink vs twink er også kanon morro... da gjerne 2v2 ol...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fony's 2nd PVP video

8769987[/snapback]

(Noen som vet hva første sangen heter?)

8775529[/snapback]

Pendulum - Hold your colour

 

 

Postet det i går også, men ble slettet av noen. :S

 

 

Men den filmen var bra ja, nå fikk jeg også lyst på en twink :--<

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...