Gå til innhold

Twinks. Noe forbasket tull. Eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke dere som klager sånn over hvor kjedelig og kjipt det er med twinker! Har en lvl 19 warr twink, som jeg koser meg med. Og det morsomste var levlingen og målet om å skape den beste! Synes det var og er dritgøy! :w00t:

Driver med en kommende 29 hunter twink nå; dritgøy! På vei mot lvl 70 er det liksom det samme: queste og grinde, kanskje instanser noen ganger. Men når du lager en twink får du noe å jobbe for! Du får et mål: Å skape den beste (eller i hvertfall en av de beste) lvl 19 på serveren!

 

Hvis du begynner å bli litt lei av "vanlig" wow-spilling, anbefaler jeg å lage en twink! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes ideen med å levle en gubbe til lvl 19 eller noe, for så å skaffe det beste av det beste utstyret til lvl 19 for så å kun pvp er tåpelig.

 

Vel, der har dere min mening.

Denne tråden er for at jeg kanskje skal skifte mening. Men hvem vet, kanskje dere er enig?

 

 

Diskusjonen kan starte :w00t:

8746659[/snapback]

 

vel, du bør vel ha noen argumenter for at det er tåpelig? ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor du oppretta en tråd bare for å si en mening.

 

Det som er artig med 19 twinks er og dominere i pvp, og du er vel sikkert enig at det er gøyere å dominere enn å ikke gjøre det. problemet nå er at det er altfor mange av de :)

Lenke til kommentar

Jeg har også ALLTID lurt på hvorfor Twinke? Fordi det er gøy? Har man noe mål etter man har twinket bortsett fra å spille pvp?

Hvis målet er KUN å være god som lvl 19 skjønner jeg det på en måte, men hvis ikke så fatter jeg ikke noenting.

 

Jeg mener, hva skal man med Honor? På lvl 70 kan man jo bruke honor på bra gear, kjøpe mount osv.

Men som twink skaffer man seg honor til å bruke på hva?

Lenke til kommentar

har to twinks i lvl 29 og jeg elsker det :)

men er bare noe jeg bruker tiden på når jeg ikke har noe å gjøre på mainen.

en rogue og en hunter er det jeg har , hunteren er halveis twinka , mens roguen er nesten komplett :D

 

syns det er skikkelig morro

Lenke til kommentar
Lurer litt på om jeg skal twinke shaman min, har en lvl 18 shaman jeg starta på for noen dager siden.

 

Hvordan finner man ut hva som er best mulig gear?

8754372[/snapback]

Thottbott ftw..

Har en priest jeg lurer på å twinke til 19 nå...Har allerede masse blå items

Lenke til kommentar
Hmm - hvorfor ikke legge inn en liten XP-bonus for å delta i BG's? :D

8751824[/snapback]

Før hadde det jo nesten vært et alternativ. Men hvis dette som kom i den nye patchen nå, om at når man går inn i en BG så blir man ranket slik at man spiller mot de som er ca like gearet. Det å twinke blir ikke like morsomt da. :p

Lenke til kommentar
Nei, cluet er å ha det gøy, noe det virker som om mange ikke forstår. Det er artig å eie villt i battlegrounds, uansett level.

8752748[/snapback]

 

 

joda men det er jo litt hva man får igjen for det også

 

Blizz har da nerfet honour så jævli, i tillegg har de nerfet bonus du får for killing blows..

 

Ikke særlig morsomt lenger da..

 

Dette også, minsker poenget med twinks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...