Gå til innhold

Twinks. Noe forbasket tull. Eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sigurdn, Level 70 raidere driver jo også med twinking. Selv ser jeg ikke vitsen med å bruke så mye tid på det, når en kan gjøre det samme i en lavere battleground og bruke langt mindre tid på det. Dessuten blir en relativt sett sterkere i lavere level battlegrounds, har du noen gang sett en level 70 med 60 killing blows og 0 deaths?

Lenke til kommentar

Twink:

 

A term often used to describe a youthful homosexual male, who is smooth-bodied, only slightly-muscular, with little or no body hair, and has a semi-athletic build.

 

Twink comes from an acronym T.W.I.N.K. "Teenage, White, Into No Kink

8749191[/snapback]

 

 

Gratulerer, du vant hele diskusjonen med dette saklige innlegget som sikkert ingen her har sett før. Nå stikk ut og nyt seieren din.

Lenke til kommentar
blablabla, jeg liker ikke noe som andre liker, blablabal formuler for å provoser, blablabla, diskuter! Uansett.

 

Har hatt shaman 29 twink, levlet til 39 (før Dw) og twinket, utrolig moro. Har hatt rogue 29, levlet og semitwinket til 39. Alt dette før tbc. Har nå en twinket 29 Warror, men skal ordne med en 29 rogue igjen. Muligens en 39 Paladin. Twinking er utrolig moro når en er lei instancer/bg på level 70.

 

Twinking er vel som s&m, det er ikke for alle.

8748995[/snapback]

 

 

Hehhee, Bra sagt.

 

Ikke for meg i hvertfall virker det som. Men bra noen liker det.

Forresten går det ann å ha en lvl 9 twink?

Lenke til kommentar
Det kan man vel? Om jeg twinker en av mine karakterer med bra gear, uten å bruke 10k gull så er den jo twinket fordeom. Det er ingen plasser som sier at man o man ikke har alle de beste enchantene så er man ikke en twink?

8750562[/snapback]

 

Blir vel mer som en godt utvikla alt. Du har ikke et topp moderne kjøkken fordi du har fått deg en ny ovn (dårlig eksempel).

Lenke til kommentar
Hva er egentlig definisjonen på en twink?  :p

Litt teit kanskje, men har hørt så mye forskjellige når det gjelder hva en twink er. Alt fra at man må ha det beste på den levelen, eller at alle itemene må være blå  :roll:

8751374[/snapback]

En twink i WoW er når du skaffer det beste gearet med bra enchants ++.

Fargen teller jo aldri, stats gjør ;]

 

De levles da til 19, 29, 39 osv.

 

Definisjon på ordet twink quotet vel noen andre litt tidligere i den tråden her

Lenke til kommentar

"A twink is a player character that is disproportionately powerful for its level, possessing potent items and high-end enchants that are generally way beyond the means of other players at that level. Twink items are acquired through rare drops, drops off of bosses in instances, as rewards from very difficult to complete quests, as gifts, or from the Auction House. Twink items on the Auction House are usually very expensive. The enchantments twinks typically have on their equipment can be performed only by higher level characters at the top of the enchanting profession and are usually very expensive. Therefore, twinking usually requires significant assistance from high-level alts, friends, and / or guild members. However, there are examples of self-made twinks that generate the necessary gold from Auction House trading or other in-game methods. Twinks are mainly used in PVP fighting or in Battlegrounds."

 

WoWWiki.com

Lenke til kommentar

Nå som det er lagt inn flere tiltak for å begrense effekten av twinking litt (enchants, BG matching), så er jeg mer positiv til det enn jeg var før.

 

Tidligere syntes jeg det var helt latterlig å løpe rundt med en ubertwinka char i BG. Alt for imba. Tilogmed ebayers kan knuse alt i sin vei, så lenge de har den beste twinken.

 

Twinking i seg selv er kult nok, fordi jeg respekterer utfordringen som ligger i å lage en god twink. Men, samtidig synes jeg det begynner å bli litt "old".

Lenke til kommentar
Bare n00bs som failer pvp på sin main lager twink for å føle seg overlegne.

8751304[/snapback]

 

Det kan godt være et vanlig tilfelle, jeg er for eksempel en elendig dataspiller og overlever ikke et sekund på topp-nivå i for eksempel battlegrounds. Å spille på nivå 70 og finne bedre utstyr er jo en mulighet, men hittil (de siste par år) har jeg prioritert kjæresten fremfor guildet. Dermed har jeg ingen "fighting chance" på de høyere nivåer, for å få det må jeg nok investere langt mer tid på spillet eller i løpet av bare noen timer lage en lav-nivå twink-karakter som kan slå fra seg som få andre.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...