Gå til innhold

Twinks. Noe forbasket tull. Eller?


Anbefalte innlegg

Jeg synes ideen med å levle en gubbe til lvl 19 eller noe, for så å skaffe det beste av det beste utstyret til lvl 19 for så å kun pvp er tåpelig.

 

Vel, der har dere min mening.

Denne tråden er for at jeg kanskje skal skifte mening. Men hvem vet, kanskje dere er enig?

 

 

Diskusjonen kan starte :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en lvl 39 twink hunter. Største morroa med twinking er jo det å oppnå best mulig gear som mulig syns jeg, og som lvl 39 er det en small sak bare man har nok gull :) Hvor sterk blir en twink i forhold til en middelmådig lvl 39, hvor mye tåler en twink og hvor mye skader en med topp gear er noen spørsmål som dukker opp. Noen ser nok morroa med å stadig eie andre i bg's eller føle seg veldig overlegne i forhold til andre som er noen lvl lavere og/eller har bare middelmåddig gear men det er ikke meg.

 

Å twinke en low lvl er jo egentlig det samme som å stadig forbedre sin høy lvl karakter på lvl 70, bare at på lvl 70 det går det mye tregere og det er omtrent uoppnåelig for de fleste :D . Har ikke spilt så mye på twinken i det siste og det var heller ikke meningen, tanken var bare å teste det ut og se åssen det var. Ble fort lei den men det var gøy så lenge det varte. Den fungerer i disse dager mest som en bank :)

Lenke til kommentar

Har en 49 twink warrior :> Få i min battlegroup som er twinka på den lvlen. bare andre (arms) warriors. :) Har en twinka healadin på slep (600 +healing ca, husker ikke :p ) Så det går så det griner. har fått nok av Fm/gm settet nå så skal lvle :p har vel ca 10dager /played på 49, synes warrior er kjempe morro.

Lenke til kommentar
Jeg syntes det var kjedelig å være twink, men jeg går mye i BG med lowbies får å skaffe bra gear fordeom :)

8747934[/snapback]

 

ordna meg lvl19 twink rogue, med det beste av alt, spillte 3runder, blei lei. masse bortkastet gull:) og tid.

Lenke til kommentar
Jeg synes ideen med å levle en gubbe til lvl 19 eller noe, for så å skaffe det beste av det beste utstyret til lvl 19 for så å kun pvp er tåpelig.

 

Vel, der har dere min mening.

Denne tråden er for at jeg kanskje skal skifte mening. Men hvem vet, kanskje dere er enig?

 

 

Diskusjonen kan starte :w00t:

8746659[/snapback]

 

 

 

Du syntes kanskje det er tåpelig, men det er gøy.

Selv har jeg tre forskjellige "twinker", alle på nivå 39. For meg er det som gjelder at det tar bare noen timer å skaffe bra utstyr, på høyere nivå (60-70) er det svært mange "twinker". På så høyt nivå tar det svært lang tid å få tak i greie våpen og rustninger, noen vier hele eller deler av livet sitt til dette.

 

Forresten så kan jeg legge til at på høyt nivå kommer det stadig bedre våpen og lignende en kan få tak i, mens på lavere nivå kan du fint kjøpe en øks som selv etter noen år vil være den aller best tilgjengelige. Utstyret blir ikke utdatert slik som på høyere level, samme hvordan jeg ser på det syntes jeg det er langt mindre tåpelig å "twinke" på lavt nivå enn på det høyeste nivået.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

blablabla, jeg liker ikke noe som andre liker, blablabal formuler for å provoser, blablabla, diskuter! Uansett.

 

Har hatt shaman 29 twink, levlet til 39 (før Dw) og twinket, utrolig moro. Har hatt rogue 29, levlet og semitwinket til 39. Alt dette før tbc. Har nå en twinket 29 Warror, men skal ordne med en 29 rogue igjen. Muligens en 39 Paladin. Twinking er utrolig moro når en er lei instancer/bg på level 70.

 

Twinking er vel som s&m, det er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Du syntes kanskje det er tåpelig, men det er gøy.

Selv har jeg tre forskjellige "twinker", alle på nivå 39. For meg er det som gjelder at det tar bare noen timer å skaffe bra utstyr, på høyere nivå (60-70) er det svært mange "twinker". På så høyt nivå tar det svært lang tid å få tak i greie våpen og rustninger, noen vier hele eller deler av livet sitt til dette.

 

Forresten så kan jeg legge til at på høyt nivå kommer det stadig bedre våpen og lignende en kan få tak i, mens på lavere nivå kan du fint kjøpe en øks som selv etter noen år vil være den aller best tilgjengelige. Utstyret blir ikke utdatert slik som på høyere level, samme hvordan jeg ser på det syntes jeg det er langt mindre tåpelig å "twinke" på lavt nivå enn på det høyeste nivået.

8748610[/snapback]

 

Nivå 39? Det er lov å bruke engelske uttrykk selv om det er et norsk forum da :roll:

Det kalles vel ikke twinker på level (eller nivå *kremt*) 70? Det er tross alt den høyeste levelen i spillet, og normale spillere prøver å oppgradere sitt utstyr til de beste de klarer. Det er type normalt i de fleste spill ^_^'

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Twink:

 

A term often used to describe a youthful homosexual male, who is smooth-bodied, only slightly-muscular, with little or no body hair, and has a semi-athletic build.

 

Twink comes from an acronym T.W.I.N.K. "Teenage, White, Into No Kink

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...