Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen! lurte bare på om det er flere enn meg som føler seg unormale. greia er at jeg sitter gjennomsnittlig 12 til 15 timer til dagen foran skjermen.. er det veldig mye? det har resultert i at jeg er blitt folkesky, og foreldrene mine driver og spørr om jeg er homo.. jeg vet ikke jeg, kanskje jeg er det. i det siste har jeg vært fascinert over hvor lange de mørke tissene er på internet. jeg gjør det kun for moro skyld, men jegundres samtidig på om det er en kjønnslig tiltrekkelse innblandet.. kan noen oppmuntre meg på en eller annen måte? jeg er litt redd.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12-15 timer foran skjermen er greit nok, det finnes trosalt folk som sitter bokstavligtalt døgnet rundt foran skjermen. Det med homo ol.: kan trøste deg med at "uvanlig" legning er normalt. Vurderer selv å liste meg selv som bifil...

Lenke til kommentar

12-15 timer er kanskje litt mye.. mener du det seriøst? Går du på skole? For jeg slutter kl. 1500 på skolen. Ergo har jeg maks 9 timer til å sitte foran PC-en på en vanlig hverdag..

Hmm.. bullshitpost eller? :D

Foreslår at du tar med deg noen venner ut på byen en kveld. Drikk deg skikkelig full. Så ser du neste morgen om du våkner opp med en gutt eller en jente. Ellers har jeg ikke noe imot homofile. Personlig er det liksom noe ved jenter som tiltrekker meg mer da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...