Daisy Chain Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg ser etter en pc som er dugende til å spille av mp3. Skal ikke jobbe med office eller noe annet. Kun for å spille av musikk. Er det noen som selger kompakte pc'er med det internt grafikkort,nettverk og lyd? CPU trenger ikke å være særlig bra, ca 512mb, 120+GB HD.. Skjerm, tastatur og mus trengs ikke da denne skal fjernstyres fra et annet rom. Finnes det noe slikt for 1000-2000 kroner? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du får vel kanskje ut på bruktmarkedet å lete litt? Ihvertfall i den prisklassen Let etter noe slikt kanskje? http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=88022 Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ja se der ja! Eneste "problemet" er at jeg trenger flere:) Er det ingen som produserer slike nusselige pc'er som kun passer til enkle ting? Takk for svar! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har sett små-firmaer som dumper batcher av Dell's sff-PC'er på bruktmarked og finn.no. Mitt firma kaster disse, men jeg tok med en GX240 hjem som p2p / print-server, og kan absolutt anbefale slike. Wake on lan og dønn stille. Burde neppe gå for noe mer enn 500,- Mange IBM Netvista og Thinkcenter utfases også for tiden. Slike anbefaler jeg ikke. Dårlig kvalitet på PSU og vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå