Gå til innhold

Kjøp av Alienware alx pc. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å kjøpe en stasjonær Alienware pc. Er det noen som har erfaringer fra kjøp av alienware?. Alt av erfaringer innspill er velkommne:)

Har tenkt å kjøpe i juli/august. Vil ddr3 komme som standard til den tid på disse maskinene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt kjipt å spille Mr. Killjoy, men jeg regner med at du er klar over at innholdet i en ALX kommer på ca. 23.000 kjøpt her, mens maskina, sendt fra Alienware, vil koste deg godt i overkant av 40.000?

Just checking....

Lenke til kommentar
Litt kjipt å spille Mr. Killjoy, men jeg regner med at du er klar over at innholdet i en ALX kommer på ca. 23.000 kjøpt her, mens maskina, sendt fra Alienware, vil koste deg godt i overkant av 40.000?

Just checking....

8748493[/snapback]

Untatt det at du får innebygget vannkjøling og verdens feteste kabinett :p

Lenke til kommentar

Just checking....

8748493[/snapback]

8751823[/snapback]

Verdens feteste kabinett i noens øyne. Jeg synes det er stygt som fy :)

micke090: Du bør være klar over at ca. 1/2 av prisen du betaler (inkludert fraktprisen og moms) er for designet. Synes du virkelig det er verdt det?

Lenke til kommentar

Just checking....

8748493[/snapback]

8751823[/snapback]

Verdens feteste kabinett i noens øyne. Jeg synes det er stygt som fy :)

micke090: Du bør være klar over at ca. 1/2 av prisen du betaler (inkludert fraktprisen og moms) er for designet. Synes du virkelig det er verdt det?

8751871[/snapback]

Selfølgelig vet jeg dette, jeg har vært mye på de sidene der, de amerikanske prisene ligger ganske langt under de norske på ferdigpcløsninger. Men ALX er alt for dyre. Og de brittiske sidene.... Herregud mann, hva er det som koster så ekstremt mye mer enn i usa

Lenke til kommentar

Just checking....

8748493[/snapback]

Ja vet prisen:) Jobber som Service tekniker og har satt sammen mye pcer. Så nå tenkte jeg å slippe det til meg selv, å få et "Unikt" Alienware kabinett til bruk etter hardwaren ble utdatert. Ser du for eks på en Dell Xps h2 kommer jo den på nesten samme pris med samme hardware. Evt annnen ferdigbygget pc fra annen nettbutikk. Men det er ikke relevant da det er designet ++ jeg liker. Det jeg lurte på er om andre har kjøpt derifra og har info om leverings tider + annen info.

Evt om det er trolig at ddr3 vil bli standard på ALX i rimelig fremtid!

Endret av rmartin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...