Gå til innhold

Enkel og sikker browser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikkje bruke IE, FF og Opera til kun surfing? Det er ikkje meiningen å gå imot deg, men FF og Opera er to av dei beste nettlesarane, kor enkel dei skal være er heilt opp til deg sidan det meste kan modifiserast. Det er ikkje nødvendig å benytte deg av alle funksjonane til programmet.

Lenke til kommentar

Enn Lynx da? :p Den er jo tekstbassert. Du vil nok ikke få noen særlig med popus med den :p

Men Firefox er veldig enkel og den er sikker, når man får lagt inn de Extensionene som trengs. Uten Extensions så er ikke Firefox noe særlig mer sikker enn Internet Explorer etter min mening. Firefox med Extensions er bra.

 

Opera har jeg ikke brukt på LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE, men den er bra den også skulle jeg tro. Iallefall var den bra før.

Lenke til kommentar
Uten Extensions så er ikke Firefox noe særlig mer sikker enn Internet Explorer etter min mening. Firefox med Extensions er bra.

8746500[/snapback]

Bortsett fra at man har noen extensions som fjerner funksjonalitet, som Noscript, er det nok omvendt. Hvis man har null extensions, får man også null sårbarheter i extensions.

Lenke til kommentar

Jeg spør alt utenom ff og opera men de fleste sier bruk opera eller ff hehe. Rare folk ass..

 

jeg bruker ff som primær-browser men tenkte å ha en sekundær, jeg digger ff men den bruker så mest ram av alle andre browsere (opera og IE).

Lenke til kommentar
Jeg spør alt utenom ff og opera men de fleste sier bruk opera eller ff hehe. Rare folk ass..

 

jeg bruker ff som primær-browser men tenkte å ha en sekundær, jeg digger ff men den bruker så mest ram av alle andre browsere (opera og IE).

8750297[/snapback]

 

Firefox forkortes Fx ;)

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...