sample Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hei, jeg trenger bare en VELDIG enkel browser + at den er sikker. Noen som vet? trenger ikke firefox, opera el IE osv. Men en som kun brukes til surfing. Takk! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Kan du ikkje bruke IE, FF og Opera til kun surfing? Det er ikkje meiningen å gå imot deg, men FF og Opera er to av dei beste nettlesarane, kor enkel dei skal være er heilt opp til deg sidan det meste kan modifiserast. Det er ikkje nødvendig å benytte deg av alle funksjonane til programmet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enn Lynx da? Den er jo tekstbassert. Du vil nok ikke få noen særlig med popus med den Men Firefox er veldig enkel og den er sikker, når man får lagt inn de Extensionene som trengs. Uten Extensions så er ikke Firefox noe særlig mer sikker enn Internet Explorer etter min mening. Firefox med Extensions er bra. Opera har jeg ikke brukt på LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE, men den er bra den også skulle jeg tro. Iallefall var den bra før. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Både Opera og Firefox er nettlesere som kan brukes til "bare" surfing. Begge er enkle, men jeg holder en knapp på FF som mer brukervennlig. FF og Opera er noen av de sikreste nettleserene på markedet. Du kan jo ellers Prøve Netscape eller Safari. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 sleng dæ i veggen: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_web_browsers Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Uten Extensions så er ikke Firefox noe særlig mer sikker enn Internet Explorer etter min mening. Firefox med Extensions er bra. 8746500[/snapback] Bortsett fra at man har noen extensions som fjerner funksjonalitet, som Noscript, er det nok omvendt. Hvis man har null extensions, får man også null sårbarheter i extensions. Lenke til kommentar
-Makaveli- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Lynx, Kmelon, Maxthon eller lignende er raske greie browsere.. Endret 31. mai 2007 av -Makaveli- Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 cURL ? Eller var det du som skulle surfe ja.. Opera er enkel. Rask. (it pwns) Lenke til kommentar
sample Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg spør alt utenom ff og opera men de fleste sier bruk opera eller ff hehe. Rare folk ass.. jeg bruker ff som primær-browser men tenkte å ha en sekundær, jeg digger ff men den bruker så mest ram av alle andre browsere (opera og IE). Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Lag din egen xD Det er alltid morro Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bruker Internett Explorer, Firefox og Oprah til surfing. Ingenting galt med det? Det funker bra for meg ivertfall. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg spør alt utenom ff og opera men de fleste sier bruk opera eller ff hehe. Rare folk ass.. jeg bruker ff som primær-browser men tenkte å ha en sekundær, jeg digger ff men den bruker så mest ram av alle andre browsere (opera og IE). 8750297[/snapback] Firefox forkortes Fx Endret 31. mai 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eller FF. Hvis FF bruker mye ram, er det sannsynligvis noe annet ute og går. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 http://www.mozilla.org/support/firefox/faq...pell-abbreviate How do I spell Firefox? How do I abbreviate it? Firefox is spelled F-i-r-e-f-o-x - only the first letter capitalized (i.e. not FireFox, not Foxfire, FoxFire or whatever else a number of folk seem to think it to be called.) The preferred abbreviation is "Fx" or "fx". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå