mungo Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvordan kan jeg tvinge oppløsningen til å være 800*600 på TVen og kjøre 1280*1024 på monitoren? TVen står bare på 1024*768 og jeg klarer ikke se hele skrivebordet på TVen. Har de siste Catalyst-driverne og Sapphire Radeon R9700. Når jeg ser film vha Windows Media player går oppløsningen ned til 800*600 automatisk, uten at jeg skjønner hvorfor. Anyone? Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis du kjører win2k er det det som er problemet. Det er ikke støtte for å kjøre to forskjellige oppløsninger i win2k. Det finnes små programmer som fikser dette bla. "riva tuner" om jeg ikke husker helt feil... Det er egentilg ment til å overklokke geforce-kort, men jeg tror det kan funke. Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har winXP Pro engelsk versjon Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 XP og win2k er jo bygd på samme kjerne, så det kan være det samme problemet. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 ... men jeg kan jo kjøre to CRT/LCD eller kombinasjon av disse med forskjellig oppløsning. Mente du forskjellig oppløsning på TV og LCD/CRT? (har CRT 19") Nå kjører jeg 1280*1024 på CRT og 1024*768 på TV og det er jo ikke samme oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå