lynils Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hei! Jeg har hatt et problem siden jeg byggde en pc hos komplett. Jeg formaterte maskinen for å kankje bli kvitt problemet, hva skjedde joda maskinen restartet ikke (1. problem). Jeg vart veldig glad for mirakelet. Derfor startet jeg opp 3dmark. Etter testen begynnte skjermen å flimre noe som ikke skjedde første gangen jeg fikk dette problemet. Noen venner sier a jeg skal levere grafikkortet og hovedkortet til test hos komplett.no. Kan det være hovedkortet som har skylden, støtter ikke skjermkortet eller passer di rett å slett ikke ihop? Lenke til kommentar
Radar1 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvilke drivere bruker du da !! Skjermkortet kan du jo teste hos kompiser !! Prøver du overklokking etc. Har du dette problemet kun med dette skjermkortet. Er problemet løst dersom du slår skjermen av, og så på igjen Er det kun i 3dmark du har problemet ?? R Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Dette er hva jeg ville sjekket: ram -> skjermkort -> hovedkort Om du har muligheten til å bytte ut/låne noen av disse, kanskje du vil finne en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå