Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Charmo 41 mm sylinder. Mer effekt?

Anbefalte innlegg

Har vært så flink at jeg greide å skjære min gamle orginale TSX sylinder.

Nå er jeg i tenkeboksen om jeg skal kjøpe trim sylinder eller ikke.

Men har lite lyst til å trimme for faren å bli tatt og at ikke alle vil kjøpe en trimmet moped.

Kom så over denne sylindekittet:

SYLINDERKIT TS 50X 41mm CHARMO

Sylindersett fra Charmo som er 41mm. Har dermed samme dimmensjon som den orginale, men den har noe mer effekt. Vær obs på det.

Står at den har mer effekt, noen som vet hvor mye? Har erfaringer med denne. Vil en kunne bli tatt for trimming?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så lenge du har økt motor effekt utover det som står i vogn kortet så,ja du kan bli tadd får trimming.

så lenge moppa går fortere enn 45km/t så,ja du kan bli tadd..

jeg har hadd x" selv og vill tro at det er lite effekt og hente utav kun carmoen.

men hadde du spurt meg pesonlig,hadde svaret bidd: trim i vei :thumbup:

Lenke til kommentar

ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da :hmm: får ta sjansen! blir sikker malossi sin

Endret av Oystein90
Lenke til kommentar
ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da :hmm:  får ta sjansen! blir sikker malossi sin

8786709[/snapback]

Viss den er skåret og du skal sette på trim må du skifte masse deler i motoren som veiv ect.. :thumbup:

Lenke til kommentar
ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da :hmm:  får ta sjansen! blir sikker malossi sin

8786709[/snapback]

Viss den er skåret og du skal sette på trim må du skifte masse deler i motoren som veiv ect.. :thumbup:

8823019[/snapback]

Man kjøper jo ikke en ny sylinder fra forhandler som er skjært vell. Og uansett, er ikke nøvedig å bytte veiv før han overtrer 48mm

Endret av kimmen12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...