Oystein90 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har vært så flink at jeg greide å skjære min gamle orginale TSX sylinder. Nå er jeg i tenkeboksen om jeg skal kjøpe trim sylinder eller ikke. Men har lite lyst til å trimme for faren å bli tatt og at ikke alle vil kjøpe en trimmet moped. Kom så over denne sylindekittet: SYLINDERKIT TS 50X 41mm CHARMO Sylindersett fra Charmo som er 41mm. Har dermed samme dimmensjon som den orginale, men den har noe mer effekt. Vær obs på det. Står at den har mer effekt, noen som vet hvor mye? Har erfaringer med denne. Vil en kunne bli tatt for trimming? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 så lenge du har økt motor effekt utover det som står i vogn kortet så,ja du kan bli tadd får trimming. så lenge moppa går fortere enn 45km/t så,ja du kan bli tadd.. jeg har hadd x" selv og vill tro at det er lite effekt og hente utav kun carmoen. men hadde du spurt meg pesonlig,hadde svaret bidd: trim i vei Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 noen som har erfaring med denne sylinderen? Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Charmo sylinderene går ikke så veldig bra. Skal du først trimmme så kjøp deg en Charmo 47mm istedet for 41mm. Ellers har du malossi som er en bra sylinder også! Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da får ta sjansen! blir sikker malossi sin Endret 5. juni 2007 av Oystein90 Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da får ta sjansen! blir sikker malossi sin 8786709[/snapback] Viss den er skåret og du skal sette på trim må du skifte masse deler i motoren som veiv ect.. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gamle mopeder som TSX, MT5 osv. trenger du ikke skifte veiv på for å trimme, de tåler MASSE Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) ja det blir vel trim da. Har ikke hørt om noen i nærområdet som har blitt tatt for trim så, og det er mange som har trimmet ped! Men hadde ikke forundret meg om jeg hadde vært den uheldige da får ta sjansen! blir sikker malossi sin 8786709[/snapback] Viss den er skåret og du skal sette på trim må du skifte masse deler i motoren som veiv ect.. 8823019[/snapback] Man kjøper jo ikke en ny sylinder fra forhandler som er skjært vell. Og uansett, er ikke nøvedig å bytte veiv før han overtrer 48mm Endret 11. juni 2007 av kimmen12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå