oystein93 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hva er den største potensielle forskjellsverdien på et akrobatvirus og de store systemsvingningene i hardiskens ytre lager? Jeg virker kanskje litt dum, som ikke vet dette. Beklager det. :oops: Kan noen hjelpe meg? BAAA!!! :o Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Føler du deg dum som ikke vet hva den største potensielle forskjellsverdien på et akrobatvirus og de store systemsvingningene i hardiskens ytre lager er? La meg si det slik: det er vel kanskje et par-tre stk. inne her som vet det? :wink: Lenke til kommentar
petersv Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hva er den største potensielle forskjellsverdien på et akrobatvirus og de store systemsvingningene i hardiskens ytre lager?Jeg virker kanskje litt dum, som ikke vet dette. Beklager det. :oops: Kan noen hjelpe meg? BAAA!!! :o Du burde heller konsentrere deg om å skrive harddisk rett, ikke "har-disk". Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Dette er den andre fra deg Oystein93..... Feilposting og dårlig beskrivelse på temaet. Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg