Gå til innhold

3 år gammelt Nikon D70

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å fortelle at jeg nå straks har hatt mitt Nikon kamera i 3 år. Bruker det nesten daglig og jeg ønsker meg rett og slett ikke noe annet kamera... Er bare så sinnsykt glad i D70'n min ...

Har tatt over 60 000 bilder med det og har ikke en eneste gang opplevd kluss med kameraet.

Det eneste jeg har fått "problem med" er litt rusk på kit objektivet som fulgte med (noe som kom etter for mange turer ute regnvær)

:love::love::love::love::love:

Edit: Kom på at det var 3 i stedet for 2 år..

Endret av lobster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt mitt i kun 1 år, passerer 15000 eksponeringer i disse dager. Går knirkefritt- selv etter mange hissige turer i regn, snø og et par fall i bakken. Det eneste jeg faktisk savner er lysmåling og blenderautomatikk med manuellobjektivene mine. Den lille søkeren har jeg kompansert for med DK22+ DK-21M + DK4 + F3 eyepiece

Når det gjelder holdbarhet er det likevel noe som sier meg at det ikke er ved like god helse om 30 år som mitt Nikon F2AS er i dag (det kamera er jo altså faktisk eldre enn meg). Steike til holdbarhet!

Endret av Svein Gunnar Kjøde
Lenke til kommentar
Hehe, jeg har selv ett FM fra 197X som fungerer brillefint den dag i dag. Riktignok ikke like ava som F2AS, men så har jeg ikke akkurat behovet heller :)

8747588[/snapback]

Hehe mange med klassikkere selv har jeg et Nikkormat Ftn fra begynelsen av 70 tallet og det går fortsatt som en klokke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...