lobster Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Ønsker bare å fortelle at jeg nå straks har hatt mitt Nikon kamera i 3 år. Bruker det nesten daglig og jeg ønsker meg rett og slett ikke noe annet kamera... Er bare så sinnsykt glad i D70'n min ... Har tatt over 60 000 bilder med det og har ikke en eneste gang opplevd kluss med kameraet. Det eneste jeg har fått "problem med" er litt rusk på kit objektivet som fulgte med (noe som kom etter for mange turer ute regnvær) Edit: Kom på at det var 3 i stedet for 2 år.. Endret 30. mai 2007 av lobster Lenke til kommentar
TaraldR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg føyer meg til som D70-elsker. Mitt nærmer seg også tredje året. En gang i blant ønsker jeg meg et D200, men ikke nok til at jeg begynner å spare. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Mitt er ca 3 år det også, men har ikke gått en 10 del av ditt engang. Det er betryggende å vite at det har en lang driftstid igjen Om en bare som backup kamera når jeg evt. skaffer meg D200 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "Den store ja-vi-elsker-D70'en-vår-tråden"? Sign me up! Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hatt mitt siden desember 2004, ønsker meg ikkje noke anna endå Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Har hatt mitt i kun 1 år, passerer 15000 eksponeringer i disse dager. Går knirkefritt- selv etter mange hissige turer i regn, snø og et par fall i bakken. Det eneste jeg faktisk savner er lysmåling og blenderautomatikk med manuellobjektivene mine. Den lille søkeren har jeg kompansert for med DK22+ DK-21M + DK4 + F3 eyepiece Når det gjelder holdbarhet er det likevel noe som sier meg at det ikke er ved like god helse om 30 år som mitt Nikon F2AS er i dag (det kamera er jo altså faktisk eldre enn meg). Steike til holdbarhet! Endret 31. mai 2007 av Svein Gunnar Kjøde Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hehe, jeg har selv ett FM fra 197X som fungerer brillefint den dag i dag. Riktignok ikke like ava som F2AS, men så har jeg ikke akkurat behovet heller Lenke til kommentar
modin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe, jeg har selv ett FM fra 197X som fungerer brillefint den dag i dag. Riktignok ikke like ava som F2AS, men så har jeg ikke akkurat behovet heller 8747588[/snapback] Hehe mange med klassikkere selv har jeg et Nikkormat Ftn fra begynelsen av 70 tallet og det går fortsatt som en klokke Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Var rundt å så på speilrefleks kamera for en stund siden, og kom fram til at D80 lå veldig godt i hånden på meg iforhold til Canon bla. Hvordan er D70 i forhold til D80, mye en nybegynner går glipp av der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå