Espein Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Noen flere bilder av mine biler Top Secret Supra. 735 kW. Mitsubishi Lancer Evo 8 MR. BMW M3 E30. Honda CRX Audi AWE Tuning S4 Og en anbefaling for dere som ikke har gjort det enda, legg over Forza fra CD til hardisken på Xbox, MYE mindre load-tid og en stillegående Xbox Endret 16. desember 2008 av Espein Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Skulle gjerne ha gjort det her også... Men Gears 2 tar opp all plassen EDIT: Dette var inlegg nr 1000 i Microsoft kategorien :fun: :fun: Endret 17. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kanskje jeg får dra frem Forza litt igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kanskje jeg får dra frem Forza litt igjen? det skal hvertfall jeg gjøre i jula! synes det er så uendelig dumt at de ikke lager DLC til forza 2 lenger Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er kanskje ikke det rette stedet å spørre men ser ikke poenge med å lage en helt ny tråd. Lurte på om noen har noen tips/triks på hvordan jeg kan få bilene mine til å drifte bedre, om det er mulig. Forslag til gode drifte biler. Noen instillinger på bilen som får den til å feks ligge i svingene bedre? ;P Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er kanskje ikke det rette stedet å spørre men ser ikke poenge med å lage en helt ny tråd. Lurte på om noen har noen tips/triks på hvordan jeg kan få bilene mine til å drifte bedre, om det er mulig. Forslag til gode drifte biler. Noen instillinger på bilen som får den til å feks ligge i svingene bedre? ;P Mulig du allerede har gjort det, men om ikke kan du jo skru av antispinn (under "change settings" eller noe). Måtte skru den på igjen i dag da det ble for vanskelig, men fungerer fint om bilen ikke er proppet med hester Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er kanskje ikke det rette stedet å spørre men ser ikke poenge med å lage en helt ny tråd. Lurte på om noen har noen tips/triks på hvordan jeg kan få bilene mine til å drifte bedre, om det er mulig. Forslag til gode drifte biler. Noen instillinger på bilen som får den til å feks ligge i svingene bedre? ;P Mulig du allerede har gjort det, men om ikke kan du jo skru av antispinn (under "change settings" eller noe). Måtte skru den på igjen i dag da det ble for vanskelig, men fungerer fint om bilen ikke er proppet med hester Det fungerer fint å drifte med biler på over 6-700 kW også, man må bare lære seg hva som skjer når du gir gass Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg og min far spiller Forza så klager han på at bilen sklir ut av veien alt for lett. Er det noe vi kan gjøre for å forbedre dette? Jeg har ikke peiling på bil, så jeg vet ikke hvordan man "tuner" den. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nå snakker vi sakte, men fortsatt sklir bilene ganske lett rundt/ut av banen. Jeg har klart å tune en bil som ikke sklir, men den svinger såvidt Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Når jeg og min far spiller Forza så klager han på at bilen sklir ut av veien alt for lett. Er det noe vi kan gjøre for å forbedre dette? Jeg har ikke peiling på bil, så jeg vet ikke hvordan man "tuner" den. Jeg antar dere kjører med antispinn og abs-bremser aktivert? Under selve tuninga kan dere satse på ganske brede dekk og kjøp no racing dekk, dette hejlper bilen å få bedre grep. Ta heller aldri å trimme bilen "til helvete" som jeg pleier å si, ved å sette inn størst motor, størst turbo osv. Det holder å tune bilen videre i den klassen den tilhører eller en klasse over. Da blir den ikke overdrevet kraftig og spinner ikke ut i hver sving. Det hjelper også sette på spoiler på bilen så den trykkes mer ned på asfalten. Type drev på bilen har også noe å si, bil med firehjulstrekk har veldig godt grep (Lambo Galalrdo, Subaru Impreza for å nevne 2 gode kandidater). Bakhjulstrekk biler (som er mest morro) har en tendens til å skli ut på bakhjula (overstyring) og setter deg inn i en slædd. Mens forhjulstrekk biler understyrer litt og krever at man setter ned farten en del slik at de svinger lettere siden dreverket er også foran. Så er det jo såklart kjørestilen da, Forza 2 er veldig realistisk til konsollbilspill å være, så brems tidlig før svinger og hold racingslinja (legg deg langt ut til høyre mot en venstresving og kutt inn mot apex'en). Håper det hjelper dere litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 plukket frem forza igjen i dag, etter eksamen. har sett veldig mye på top gear i det siste, så jeg valgte meg ut en bane, motegi varianten på ca 3 km, og kjørte en rekke "top gear tester" tidene ble behørig notert i et regneark på pcn, og det ble en del stokking med tider etterhvert som tidene stadig ble redusert, a la top gear. Man kan leke seg på mange måter med forza 2, og makan til levetid på bilspill har keg aldri vært borti før. er også alene hjemme denne uka, så det romlet godt i anlegget her når jeg freste rundt motegi i 2006 dodge charger med effektanlegg:) hadde de bare gitt ut en litt større utvidelsespakke, med et knippe baner og 20-25 biler, så er jeg sikker på at onlineracing hadde blomstret opp igjen, og det kunne geskjeftiget oss i ventetiden på offisielle uttalelser angående forza 3:) viva forza! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Jeg antar dere kjører med antispinn og abs-bremser aktivert? Under selve tuninga kan dere satse på ganske brede dekk og kjøp no racing dekk, dette hejlper bilen å få bedre grep. Ta heller aldri å trimme bilen "til helvete" som jeg pleier å si, ved å sette inn størst motor, størst turbo osv. Det holder å tune bilen videre i den klassen den tilhører eller en klasse over. Da blir den ikke overdrevet kraftig og spinner ikke ut i hver sving. Det hjelper også sette på spoiler på bilen så den trykkes mer ned på asfalten. Type drev på bilen har også noe å si, bil med firehjulstrekk har veldig godt grep (Lambo Galalrdo, Subaru Impreza for å nevne 2 gode kandidater). Bakhjulstrekk biler (som er mest morro) har en tendens til å skli ut på bakhjula (overstyring) og setter deg inn i en slædd. Mens forhjulstrekk biler understyrer litt og krever at man setter ned farten en del slik at de svinger lettere siden dreverket er også foran. Så er det jo såklart kjørestilen da, Forza 2 er veldig realistisk til konsollbilspill å være, så brems tidlig før svinger og hold racingslinja (legg deg langt ut til høyre mot en venstresving og kutt inn mot apex'en). Håper det hjelper dere litt Takk. Jeg har alltid oppgradert bilene jeg har kjørt til det dyreste/beste på alle delene, så der har jeg tydeligvis gjort noe feil. Jeg har fått tak i en stock 2005 Ford Mustang GT(C klasse) som jeg ønsker å forbedre innenfor sin klasse. Denne bilen ligger godt på veien og er god å kjøre, men noe treg og motstanderne i karriere modus kjører forbi meg. Noen tips? har forresten installert spillet på Xboxen, for en drøm! Slipper å høre på dvd-drevet som bråker noe hinsides. Endret 26. desember 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Takk. Jeg har alltid oppgradert bilene jeg har kjørt til det dyreste/beste på alle delene, så der har jeg tydeligvis gjort noe feil. Jeg har fått tak i en stock 2005 Ford Mustang GT(C klasse) som jeg ønsker å forbedre innenfor sin klasse. Denne bilen ligger godt på veien og er god å kjøre, men noe treg og motstanderne i karriere modus kjører forbi meg. Noen tips? har forresten installert spillet på Xboxen, for en drøm! Slipper å høre på dvd-drevet som bråker noe hinsides. Du kan fint kjøpe de dyreste delene når det gjelder gir, clutch osv, disse er som regel best som racingdeler. Merk bare at det dyreste girsettet er beregna på kort avstand mellom girene men ikke full potensiell fart. Med andre ord: du akser bra, men med da redusert topp hastighet. De billigere girsettene tilsvarer altså litt tregere aks, men høyere topphastighet. Dette må du nesten bare bestemme selv hva du foretrekker, på svingete baner akser man ofte mye pga. nedbremsinger til svinger osv så jeg foretrekker da en bil med bra aks og heller litt redusert topphastighet siden jeg aldri rekker å nå den toppfarten på rettstrekkene uansett. Også når det gjelder dekk bør du kjøpe de som er veldig bra, mulig de setter bilen din en hel klasse opp, men det hjelper mye på grep. Når det gjelder motortuninga kan du være mer tilbakeholden, kjøp det mellomste hakket f.eks, og vurder også om du bare skal ha motoren normalt kraftig eller om du skal slenge i en turbo (turbo gir voldsom aks plutselig når du får litt turtall, men kan ofte, veldig ofte, gir en litt uhåndterlig bil når den er for kraftig). Til selve kjøringa: husk å bruke dragsuget bak biler, ligg bak dem i ræva helt til du merker du har nok fart til å ta igjen og kast deg ut på siden av dem. Har du god aks kan du f.eks.s gjøre dette på utgangen av en sving. Have fun, lekker bil forresten Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ingen som har no nye bilder ? Noen fra meg.. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 syns det er leit det ikke er Alfa Romeo i fm2.. kansje det kommer i 3'ern Lenke til kommentar
brrah Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva er det som skiller dette fra PGR4? Eier selv PGR4 og lurer på å investere i dette spillet også... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva er det som skiller dette fra PGR4? Eier selv PGR4 og lurer på å investere i dette spillet også... Bilene kan ta skade Du kan oppgradere og style bilene Og du burde kjøpe Forza Motorsport 2 nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå