Spillarkivet Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kom over denne linken http://hp.jpdo.com/dd004/43/joyful.cgi japanere er gale.... 8791733[/snapback] Det var helt sykt! Det må finnes en hemmelighet for hvordan man får til det der. Enten bruker de mange timer eller så er de meget dyktige! Det siste er de nok uansett. Rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mitt første bilde. Ikke le Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Bra lagd, men f**n så jalla! Edit: De japanbilene, altså http://hp.jpdo.com/dd004/43/joyful.cgi Endret 5. juni 2007 av Nordz Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mitt første bilde. Ikke le Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8791845[/snapback] Var ikke så veldig kreativt, men jeg ler ikke Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kom over denne linken http://hp.jpdo.com/dd004/43/joyful.cgi japanere er gale.... 8791733[/snapback] Skulle ønske jeg kunne vise dere Gollum-bilen og 2pac-bilen til broren min Så ut som om det var fotografier på bilene. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kom over denne linken http://hp.jpdo.com/dd004/43/joyful.cgi japanere er gale.... 8791733[/snapback] Skulle ønske jeg kunne vise dere Gollum-bilen og 2pac-bilen til broren min Så ut som om det var fotografier på bilene. 8792112[/snapback] Har han lagd dem selv eller kjøpt dem på auksjon? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Thanks TerjeRay Ser det er mange som har talent her, og mange pene bilder keep 'em comin' Er det noen som ikke har spillet som har ønske om å se en spesiell bil stylet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Haha sinnsykt mange pene anime/manga inspirerte bilder på den linken Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Har han lagd dem selv eller kjøpt dem på auksjon? 8792135[/snapback] De var kjøpt på auksjon... Glemte å skrive det Synd han ikke fikk overført Forza-savegamen sin til 360n. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Haha sinnsykt mange pene anime/manga inspirerte bilder på den linken De er stilige og utrolig at de klarer det, men blir litt for jalla-hotwheels aktig for min smak Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 kan man ta bilder fra media center pc eller bruke en usb minnebrikke? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Har begynt på Gamer.no bil Det blei en Ferrari F355 gt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg må bare ha litt mer tid på meg skriften er bare kladd Nå løper jeg til sengs. God Natt, Wet dreams og morgenbrød til dere alle :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Veldig knasent, synd Ferarri logoen kræsjet litt med fonten forran da :S Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne er ikke laget av meg, men er noe av det beste jeg har sett hittil. Bare å legge seg i selen for å få til noe slikt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Takker for den Mala Teksten skal jeg fikse på siden så den blir fin og at den ikke treffer Ferrari logoen osv. Edit: Gloheite svartsvidde helv**e den Maiden bilen var nice! Man får det til så lenge man har tid og tålmodighet Noe ikke jeg har Endret 5. juni 2007 av tommen_h Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En ting jeg lurer på når man lager sånne tegninger på bilen, kan man da kopiere den tegninga og bruke den på andre biler, eller er det noe man lager rett på bilen slik at det blir der? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvordan i allverden får dere til slik?! Jeg fatter ingenting av det der greiene.. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 En ting jeg lurer på når man lager sånne tegninger på bilen, kan man da kopiere den tegninga og bruke den på andre biler, eller er det noe man lager rett på bilen slik at det blir der? 8793624[/snapback] Har ikke fått spillet ennå, men mener det skal være slik at man kan bruke den paintjoben på fler biler. Man kan også låse den til hver enkelt bil for så, f.eks selge den på live. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Denne var også meget pen... fra filmen 300... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå