kaffebryggare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Dere kan jo adde meg på live så kan vi ta en tur en dag?GT:dailydrifter99 Uff, må få tigget til meg gold membership hos foreldra mine da.. Har ikke skikkelig bankkort, så jeg får ikke bestilt selv. Edit: Nix, var for dyrt sa de.. FAEN! Endret 25. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 woooot? si at det er billigere enn både kausjon og narkotika fant ut at membershippet mitt hadde gått ut rett før jeg skulle spille i går, heldigvis hadde jeg 1 month free gold card med GTA, sikker på at du ikke har noen spill liggende? Det bør jo være mulig å tjene seg noen grunker til et xbox live medlemskap? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Meh.. De nekter.. Har ikke så mange spill btw, har bare PGR4 Stuntman Ignition og Forza Motorsport. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Min nye Renault 5 Turbo som veier litt over 800 kilo med 500 hk+ mener jeg å huske. Endret 25. september 2008 av Espein Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ohh, asfaltracer! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gromt med det originale TURBO klistremerket i bakruta Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Kjøpte faktisk den Renaulten tidligere i dag, skal prøve å få lage en skikkelig banebil ut av den etterhvert. Benny: uendelig med 48 timers gold gratis! Endret 25. september 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Prøvd før, men får opp følgende: Server Error in '/' Application. The resource cannot be found. Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly. Requested Url: /xbox_register.aspx Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ganske lenge siden de kodene sluttet å funke. Var en viss dato på det. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 noen som vet noe om Forza 3? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Google is your friend Men jeg fant en artikkel her på Gamer.no her. (...)spillet trolig kommer på to DVD-plater(...) Så bra at det skal gå ann å lagre spill på xboxen etter høstoppdateringen da. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Google is your friend Men jeg fant en artikkel her på Gamer.no her. (...)spillet trolig kommer på to DVD-plater(...) Så bra at det skal gå ann å lagre spill på xboxen etter høstoppdateringen da. fant den samme artikkelen, men tenkte kanskje at folk visste noe mer.... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er ikke annonsert noe Forza 3 enda, men jeg tror de har begynt med det. På Turn10s nettsider står det at de trenger flere ansatte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Forza Motorsport 3 - Rykter Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 To bilder av min Mazda Roadster. Kjører fortsatt i karriere modus. Har ikke skaffet meg Live Gold enda. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 fant et bilde fra jeg var noob og drifta meg gjennom career raca goodtimes, ser dere at jeg ikke hadde penger til felger engang? LOL Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Grrr..! Du er alt for god til å drifte.. Har du noen tips til tuning av corollaen?? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) egentlig ikke, når jeg lærte meg den var den original på så og si alt, til og med diff. Lær deg å forstå hvordan fysikken fungerer mtp balanse og friksjon. Endret 1. oktober 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Så da er de velt bare å øve. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mange fete bilder, må slenge opp et der jeg har hele fronten i asfalten. Det var morsomt, men egentlig synd siden jeg ikke vant løpet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå