untouch4ble Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke så ulik min egne Saab(i virkeligheten) håper da virkelig ikke at du har den gardintrapp dingsen bakpå der.... hehe, nei. Men i spillet kan den være nyttig Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Tok noen bilder på FM2 Enjoy!! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nice! Hvor fant du det skiltet? (ringen?) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Nice! Hvor fant du det skiltet? (ringen?) Takker, husker ikke hvor jeg tok bildet men det er på ringen Noen som blir med og drifte litt nå? GT'en min er beem3r Endret 6. april 2008 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Artig skilt du fant Jeg hadde Bilstein PSS9 understell på min forrige bil. Sinnsykt bra understell Den Evo X`en din var nice. Flere bilder av den? Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Artig skilt du fant Jeg hadde Bilstein PSS9 understell på min forrige bil. Sinnsykt bra understell Den Evo X`en din var nice. Flere bilder av den? Takk Okei, kan poste noen bilder av den Evo'en Her er de : Endret 6. april 2008 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nye drifte kjerra! Fant ett fint tuning setup som funker bra for meg. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Bimmerfan: Ser godt brukt ut hehe De felgene passet veldig bra til bilen. Laget dekoren selv? KEELr: Fet brakke den der også Er det mange som fortsatt kjører? Kjører dere løp eller blir det mest "leking", altså drifting (eller forsøk på det ) ? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bimmerfan:Ser godt brukt ut hehe De felgene passet veldig bra til bilen. Laget dekoren selv? KEELr: Fet brakke den der også Er det mange som fortsatt kjører? Kjører dere løp eller blir det mest "leking", altså drifting (eller forsøk på det ) ? Jeg pleier og drifte hele tiden jeg Hadde vært gøy om vi kunne ha fiksa noen norske drifterom på forza 2 Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har noen bilder jeg og: Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bimmerfan:Ser godt brukt ut hehe De felgene passet veldig bra til bilen. Laget dekoren selv? KEELr: Fet brakke den der også Er det mange som fortsatt kjører? Kjører dere løp eller blir det mest "leking", altså drifting (eller forsøk på det ) ? Ærlig talt klarer jeg ikke og lage dekor, eller klarer enkle ting. Prøvde på Driftworks S14'n men gikk ikke så bra Men støtter den med eget drifterom på FM2 Lenke til kommentar
flakken Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Et par bilder jeg tok i går kveld mens jeg koste meg med en av mine favorittbiler: Porsche Cayman Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 har kikka igjennom denne tråden i går og i dag. en god del pene biler her, og en del harry også. likte spesielt godt den integraen av xindrum på side 44 og den 350z til mX på side 46 ser også veldig kul ut. det er slike typer design jeg liker best. skal se om jeg får surra meg til å poste noen av mine biler her. er det noen som skal kjøre litt i kveld? har lyst til å gasse litt med norske folk. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lagde en liten Stewie bil en dag jeg kjedet meg. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Finnes i originalstørrelse her: Øverste Midterste Nederste Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 si kva du vil. Arsenal for ever Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hold dere til trådens tema nå folkens En håndfull innlegg er slettet og noen innlegg er splittet ut i egen tråd. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Er det noen som er med på å avtale en dag til uka, og kjøre litt drifting? Kom med forslag på dager og tider da! Forresten, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg endrer farge på selve bilen? Har en bil jeg skal gjøre helt svart, og sette på dekaler etterpå Lurer også på om jeg kan velge blant forskjellige felger? Endret 20. april 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
flakken Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Min Lancer Evo X klar til klasse C mesterskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå