Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå skaffet meg tre driftebiler. Her er noen bilder:

Toyota Sprinter Trueno - Hissig og god driftebil. Funker veldig bra.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vn1568.jpg

2n74ojk.jpg

2eqcguq.jpg

Nissan Silvia - Grei driftebil, litt mye reklame og slikt på designet, samt at den er den dårligste til å drifte med av disse tre.

1zvbm7q.jpg

2145yds.jpg

24oxf6v.jpg

Maxda RX-7 - Den beste driftebilen av disse tre. 160 km/t i 4. gir i første sving på Maple Valley = en veldig fin opplevelse. Litt teit design.

2ltn81e.jpg

8z4qas.jpg

ax0fvb.jpg

Til slutt, ett lite baklengs hopp med RX-7en:

2n686qu.jpg

Driver nå med en Honda Integra Type-R (elns, husker ikke i hodet), den er fantastisk å drifte med! Beste jeg har funnet så langt. Skal få et design på den, og poster den i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar

Åssen får man wheelie med Porsche, noen som har en link elns?

Legger inn noen bilder av mitt prosjekt...Honda Civic R, med Alien Power styling. Mitt eget "firma" :love:

Den er småhissig, men er bare i klasse B foreløpig. Og den er ikke så god å drifte med på grunn av forhjulstrekk, men jeg har tunet den litt så den begynner å komme seg.

Skal klare å få den til å drifte, men jeg har ikke sett noen som har klart det, så det er vell ikke så lett.

Det skulle ha vært hvite flammer over den hvite painten, men de har visst falmet av på grunn av min hissige fart...

Før-og etter bilder...

Men bare si ifra hvis noen vil ha litt Alien Power styling på bilen sin, så hjelper jeg gjerne!

post-136745-1193516169_thumb.jpg

post-136745-1193516179_thumb.jpg

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Prøver meg fortsatt på drifting, men som dere ser så går ikke det så bra :p har dere noen tips til hvordan man drifter noenlunde bra?

Forresten så kom jeg på at jeg hadde en Ferrari 360 "stående" i garasjen, så solgte Saab'en og fikset driftoppsett på Ferrari'en istedetfor.

Anbefaler deg å prøve en bil med frontmotor i stedet for midtmotor, prøv med en Vauxhall Monaro f.eks. Enkleste bilen å drifte med imo, også utrimmet.

Lenke til kommentar
Man tar ikke bilder av tven, men tar bilder i spillet og overfører til PC-en.

Jeg forstod at man ikke tok bilder av tven.. Men blir bildene så skarpe når de overføres til PC-en?

Hvordan kan jeg overføre til min pc uten Xbox live?

Jeg kjøpte Xbox premium, så det fulgte med nettverkskabel etc.

Lenke til kommentar

Jeg forstod at man ikke tok bilder av tven.. Men blir bildene så skarpe når de overføres til PC-en?

Det går ikke uten Xbox Live, bildene blir lastet opp til forzamotorsport.net :)
Lenke til kommentar

Det går ikke uten Xbox Live, bildene blir lastet opp til forzamotorsport.net :)

Jeg får ikke til å lage en xbox live account. Maskinen frøs da jeg trykte accept på avtalen =/

Mye tull med det systemet.. Måtte prøve mange forskjellige hotmail adresser, og da jeg fikk en til å funke så stoppet alt.

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å lage en xbox live account. Maskinen frøs da jeg trykte accept på avtalen =/

Mye tull med det systemet.. Måtte prøve mange forskjellige hotmail adresser, og da jeg fikk en til å funke så stoppet alt.

Pass på å bruk en hotmail-adresse hvor du er over 18, mye pes å bruke child account etter det jeg har hørt. Har bare hatt gode erfaringer med "systemet," du har nok vært litt uheldig. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...