Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det går ann å kopiere uten at den blir speilvendt....Egentlig litt dumt...Men jeg lagde en kul bil igår, skal laste den opp snart!

Og hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke er på skolen/jobb...så er det fordi jeg er syk :thumbdown:

Sånn, her er mine lavkjørere

post-136745-1192099344_thumb.jpg

post-136745-1192099354_thumb.jpg

post-136745-1192099361_thumb.jpg

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Driver å lager en kopi av bilen som er inni coveret av Forza2. Men jeg lurer på en ting; hvordan kan jeg kopiere en side av bilen og legge de samme layersene på den andre siden av bilen uten at det blir speilvendt?

Bruk "copy all from left/right" funksjonen. Eventuelle tall og bokstaver må du endre størrelsen på til nøyaktig det samme av hva den var, bare i minus. F.eks en bokstav i størrelse 20 må gjøres om til -20. Alle andre layers og manufacturer decals blir altså ikke speilvendt.

Lenke til kommentar
Bruk "copy all from left/right" funksjonen. Eventuelle tall og bokstaver må du endre størrelsen på til nøyaktig det samme av hva den var, bare i minus. F.eks en bokstav i størrelse 20 må gjøres om til -20. Alle andre layers og manufacturer decals blir altså ikke speilvendt.

fikk det til :) takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Voldsomt liv det var her idag! Keep it up!

Skal spille litt imorra...Legger ut litt bilder da ;)

Men vi må jo lage en klubb da! Saab Klubben eller lignende!...

Hvis dere bare legger meg til så kan vi jo lage en rå klubb, Nordmenns in drift. Noen forslag?

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Hvordan får man en så perfekt ring? :p

Det er bare å stå å stå spinne rundt og rundt til du nesten ikke forflyter deg... altså, spillet husker ikke så mange bremspor at det gjør noe, ergo så vil du få en "perfekt" sirkel etterhvert uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...