StupidNick Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Driver å lager en kopi av bilen som er inni coveret av Forza2. Men jeg lurer på en ting; hvordan kan jeg kopiere en side av bilen og legge de samme layersene på den andre siden av bilen uten at det blir speilvendt? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg tror ikke det går ann å kopiere uten at den blir speilvendt....Egentlig litt dumt...Men jeg lagde en kul bil igår, skal laste den opp snart! Og hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke er på skolen/jobb...så er det fordi jeg er syk Sånn, her er mine lavkjørere Endret 11. oktober 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Driver å lager en kopi av bilen som er inni coveret av Forza2. Men jeg lurer på en ting; hvordan kan jeg kopiere en side av bilen og legge de samme layersene på den andre siden av bilen uten at det blir speilvendt? Bruk "copy all from left/right" funksjonen. Eventuelle tall og bokstaver må du endre størrelsen på til nøyaktig det samme av hva den var, bare i minus. F.eks en bokstav i størrelse 20 må gjøres om til -20. Alle andre layers og manufacturer decals blir altså ikke speilvendt. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bruk "copy all from left/right" funksjonen. Eventuelle tall og bokstaver må du endre størrelsen på til nøyaktig det samme av hva den var, bare i minus. F.eks en bokstav i størrelse 20 må gjøres om til -20. Alle andre layers og manufacturer decals blir altså ikke speilvendt. fikk det til takk for hjelpen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) hopp Endret 11. oktober 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Legger inn et par bilder av Gatebil Taxi'n min...Den er digg i drift ! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 The stygg i forsete ser jeg. tihi=) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Lambo Endret 13. oktober 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan får man en så perfekt ring? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Gallardoen har opprinnelig firehjulstrekk, men jeg har tuna den slik at all torque blir sendt til bakhjulene. Forøvrig er Gallardoen jævlig vanskelig å drifte med.. :\ Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Prøvde meg med 4WD.. Ikke så lett egentlig.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 4WD/AWD er kjedelig å kjøre med i Forza.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er vell en smaksak? Subaru imprezaen min med griptuning syns jeg er den beste bilen jeg har faktisk. Den er trimma til max i klasse B. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Om man kommer med for høy fart inn i en sving med en 4WD/AWD-bil så understyrer man bare inn i veggen. Med bakhjulsdrift så kan man ihvertfall sladde gjennom svingen. Endret 13. oktober 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Voldsomt liv det var her idag! Keep it up! Skal spille litt imorra...Legger ut litt bilder da Men vi må jo lage en klubb da! Saab Klubben eller lignende!... Hvis dere bare legger meg til så kan vi jo lage en rå klubb, Nordmenns in drift. Noen forslag? Endret 13. oktober 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan får man en så perfekt ring? Det er bare å stå å stå spinne rundt og rundt til du nesten ikke forflyter deg... altså, spillet husker ikke så mange bremspor at det gjør noe, ergo så vil du få en "perfekt" sirkel etterhvert uansett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Tror du må ha en AWD-bil for å få en så "perfekt" ring.. Lenke til kommentar
tronderhunter Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen bilder av mine "paint-projects": Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Stilige biler! Likte spesielt den Expert-bilen Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå