Potetdamen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Kan jo kjøre free ride da, men det blir jo ikke det samme som i f.eks tdu hvor du har en eneste stor verden du kruser rundt i. Endret 21. september 2007 av geedoo Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Tenk å hatt Forza 2 sin grafikk, fysikk og styling/trimming i TDU.. Det hadde vert nais! =p Supraen min som lenge har stått kun med styling har nå fått en del motor også.. Tror det ble rett under 900Hk i den.. *Drømme om å ha i virkeligheten* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kan jo kjøre free ride da, men det blir jo ikke det samme som i f.eks tdu hvor du har en eneste stor verden du kruser rundt i. 9545797[/snapback] Free Ride?? :o sånn litt mer friaktig ? Visst det er litt som NFS freeride størrelse, så kanskje jeg skal se om jeg vil kjøpe det Har jo trekt meg på Skate :o Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei. Du kan kun kjøre på racingbaner. Fortsatt det beste bilspillet på markedet, spørr du meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Nei. Du kan kun kjøre på racingbaner. Fortsatt det beste bilspillet på markedet, spørr du meg 9547779[/snapback] Hmm ok. Men kan man se inni bilene?? Og er det mulig å få Mazda RX-7 ? Er jo en konge bil spør du meg edit: Og alle disse layerene. F.eks "Politi" og "Gamer.no" logoer, som er på bilen. koster de ekstra cash? eller bare ligger de der? Endret 22. september 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Man kan ikke se inni bilene på den måten at man ser rattet og dashbordet, men man kan se fra frontfangeren eller sånn at man ser litt av panseret foran deg. Alle de klistremerkene lager man selv ved å sette sammen masse former og endre fargen på de, det er veldig omfattende. RX-7 finnes det i spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Man kan ikke se inni bilene på den måten at man ser rattet og dashbordet, men man kan se fra frontfangeren eller sånn at man ser litt av panseret foran deg.Alle de klistremerkene lager man selv ved å sette sammen masse former og endre fargen på de, det er veldig omfattende. RX-7 finnes det i spillet 9547976[/snapback] SOOOOOOOOOOLGT! Det der kjøper jeg fy søren! RX-7 er jo toppen på kaka! Men trenger jeg gullmedlemskap ? :o Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvis du skal spille multiplayer over nettet må du ha gullmedlemskap, men det koster bare 59 kroner i måneden, og hvis du er en multiplayer-gutt som mange andre er dette en veldig bra pris, i forhold til simpelheten og underholdningen blandt multiplayer-verdenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvis du skal spille multiplayer over nettet må du ha gullmedlemskap, men det koster bare 59 kroner i måneden, og hvis du er en multiplayer-gutt som mange andre er dette en veldig bra pris, i forhold til simpelheten og underholdningen blandt multiplayer-verdenen. 9548073[/snapback] Ja... Da var spillet handlet inn. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjøpte september pakken. Dodge Charger Concept var grom! Blir spennende å se hvordan denne bilen blir etter hvert! Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei. Du kan kun kjøre på racingbaner. Fortsatt det beste bilspillet på markedet, spørr du meg 9547779[/snapback] Hmm ok. Men kan man se inni bilene?? Og er det mulig å få Mazda RX-7 ? Er jo en konge bil spør du meg edit: Og alle disse layerene. F.eks "Politi" og "Gamer.no" logoer, som er på bilen. koster de ekstra cash? eller bare ligger de der? 9547803[/snapback] Må tegne alt sjæl.... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Den nye Lamboen er rett og slett deilig- Endret 22. september 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 ...og de felgene du har valgt passer ikke over hodet. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 syntes de passet jeg concept bil - concept-ish felger. er vel mest smak og behag Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Måtte kjøpe pakken for å leke litt jeg også. 07 Type-R <3 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er denne pakken dere snakker om, og hvor får jeg den? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er denne pakken dere snakker om, og hvor får jeg den? 9551603[/snapback] Marketplace Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kom til LVL 50 i går!! Kan prøve å få et par bilder av R1 Endurance-race jeg skal kjøre idag Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og er det mulig å få Mazda RX-7 ? Er jo en konge bil spør du meg Den derre pakka man kan kjøpe, får man bilene eller må man 'kjøpe' de i spillet også? Har 700 points som bare ligger å slenger så kan vel like så godt brukes.. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Man må kjøpe dem i spillet også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå