Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fikset litt på fairladyen min, dette er bakhjulstrekk versjonen:

(Har egentlig ikke noe å si hvilken versjon det er, bakhjulstrekk eller firhjulstrekk, er helt like begge to... :p )

 

post-78478-1186946990_thumb.jpg

 

post-78478-1186946955_thumb.jpg

 

post-78478-1186947021_thumb.jpg

 

Driftet før med den som har firhjulstrekk(vet ikke helt om det blir drifting da men, sladding, skrensing...), men har gått over til den som har bakhjulstrekk, og selv om den er klasse U999 så begynner jeg å få kontroll over den gjennom svingene. Begge bilene er tunet likt bortsett fra differansialen :)

 

Er egentlig veldig fornøyde med designet, ikke så avansert, men liker det :yes:

Endret av mX
Lenke til kommentar
ok, har dere "bare" de vinyl greiene. eller går det ann og laste ned noen fler ?

9265924[/snapback]

 

hvis jeg vil skrive noe på bilen min. f.eks stisse2k åssen får jeg bokstavene mindre og "henger sammen" får bare sånne store.

9265924[/snapback]

 

Man har kun vinyler og manufacturer decals. Legger vinyler lag i lag for å skape forskjellige design. Om du vil skrive stisse2k så er det ikke værre en at du bruker bokstavvinylene, forminsker dem og plasserer dem ved siden av hverandre for å skape en sammenhengende tekst. Alt det der har du muligheten til å endre før du legger på vinylen, men det finner du fort ut av om du ikke allerede har gjort det...

 

Slenger ut et par bilder av min Lotus Exige 240 med racingdesign:

 

post-128101-1187083059_thumb.jpg post-128101-1187083072_thumb.jpg

 

Har ikke lagd denne selv, men den fungerer litt som melkeku på auction house :innocent:

 

post-128101-1187083087_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...