StupidNick Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 TVR Sagaris er kjøpt inn Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har mang stilige biler, men disse to lagde jeg inatt og idag.. Mest fornøyd med M3en egentlig... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Mazda Alexa, veldig pen bil fant jeg ut Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kjeda meg nok en gang.. Fnt ikke riktig font, men det likna jo nesten da... Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det jeg har fått til i dag, fortsetter i morgen med tuning & design! Blir en A850, Grip Tuned med tanke på Tsukuba Circuit! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 To sepia bilder av supran min: (liker det første best egentlig ) Og: Skjønner egentlig ikke hva som skjer, supran har jo bakhjulstrekk...og her spinner den på alle hjula (Kanskje det har noe med den lille smellen jeg hadde, eller er det en bug??) Lenke til kommentar
trydis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er en bug som gjør at bakhjulsdrevne biler får firehjulsdrift. Etter at dette ble kjent har mange folk utnyttet dette til å knuse rekordene på omtrent samtlige baner med amerikanske muscle cars, som f.eks. 1969 Charger. Skal rettes opp i en fremtidig oppdatering. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Har fikset litt på fairladyen min, dette er bakhjulstrekk versjonen: (Har egentlig ikke noe å si hvilken versjon det er, bakhjulstrekk eller firhjulstrekk, er helt like begge to... ) Driftet før med den som har firhjulstrekk(vet ikke helt om det blir drifting da men, sladding, skrensing...), men har gått over til den som har bakhjulstrekk, og selv om den er klasse U999 så begynner jeg å få kontroll over den gjennom svingene. Begge bilene er tunet likt bortsett fra differansialen Er egentlig veldig fornøyde med designet, ikke så avansert, men liker det Endret 12. august 2007 av mX Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 fikk spillet i dag hvor får jeg bildene inn på pc? har fått lastet de opp på nett men hvor på nett finner jeg de. og dere åssen lager dere bilene deres så kule? får bare til noe fu* greier jeg som ikke ser ut. hvor lenge sitter dere? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lenge...nei da avhenger av hvor mye du vil ha på bilen...jeg begynner med lite og legger på ting etter hvert og blir til slutt fornøyd Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lenge...nei da avhenger av hvor mye du vil ha på bilen...jeg begynner med lite og legger på ting etter hvert og blir til slutt fornøyd 9265912[/snapback] ok, har dere "bare" de vinyl greiene. eller går det ann og laste ned noen fler ? Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lancian, enkel og grei. 0-100 på 2.6 sec ftw Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 En av Norges råeste RX-7'r? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Porsche 914/6, fortsatt en knakende fin bil Endret 13. august 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 hvis jeg vil skrive noe på bilen min. f.eks stisse2k åssen får jeg bokstavene mindre og "henger sammen" får bare sånne store. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 ok, har dere "bare" de vinyl greiene. eller går det ann og laste ned noen fler ? 9265924[/snapback] hvis jeg vil skrive noe på bilen min. f.eks stisse2k åssen får jeg bokstavene mindre og "henger sammen" får bare sånne store.9265924[/snapback] Man har kun vinyler og manufacturer decals. Legger vinyler lag i lag for å skape forskjellige design. Om du vil skrive stisse2k så er det ikke værre en at du bruker bokstavvinylene, forminsker dem og plasserer dem ved siden av hverandre for å skape en sammenhengende tekst. Alt det der har du muligheten til å endre før du legger på vinylen, men det finner du fort ut av om du ikke allerede har gjort det... Slenger ut et par bilder av min Lotus Exige 240 med racingdesign: Har ikke lagd denne selv, men den fungerer litt som melkeku på auction house Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Team NorDrift! ;p Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis jeg skal spille på nett med forza...Da trenger jeg Live Card, Harddisk, Trådløs adapter? Is that right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå