Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine to søtnoser

M3

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
f56e5967-3d5f-4363-b28f-7e6e2f2be18.jpg

og RX7

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
291e9e42-98a1-40d3-8d71-5673426a4f4.jpg

Er desverre ikke så flink som andre her med decal-editoren, men det kommer seg får jeg håpe, og ja jeg prøvde å kopiere NFS M3'en

Lenke til kommentar

Dagen Forza 2 tips!

Driver med Endurance løp klasse C, er på runde 28 av 30!

Leder med 4 min til bilen bak, kjørt prikkfritt, ca 3 min unna å få en velfortjent påfylling av CR!

Jeg så at dekkene er litt slitt når jeg nærmet meg 20 runder, men tenker at jeg kan da klare det... de er da ikke sånn veldig oransje!

Så da etter 46 min med stirring på skjermen setter RUMBLE i gang.

Jeg får en sånn "fan så sakte det begynner å gå da da, jaja.. får bytte på neste runde.. akkurat kjørt forbi pitstop jo, kan da ikke begynne å snu nå"

Hva skjer? Sånn ca 15-20 senere så finner den verdiløse "simulator Audi A4'n" ut at den bare skal stoppe!??! Hva er det for no tull a?

Jeg har Audi selv å veit at det fint går ann å kjøre på felgen! :hmm:

Så da lærte jeg noe nytt i dag som jeg vil dele med den ene eller to av dere som ikke veit det fra før av, eller har hjerneceller nok til å skjønne at man ikke burde prøve på noe slik, 100% slitte framdekk i Forza så stopper hele jævla bilen!

drittamokk.jpg.xs.jpg

Her står drittbilen da...

Åja.. tipset..

BYTT DEKK

Lenke til kommentar
Dagen Forza 2 tips!

Driver med Endurance løp klasse C, er på runde 28 av 30!

Leder med 4 min til bilen bak, kjørt prikkfritt, ca 3 min unna å få en velfortjent påfylling av CR!

Jeg så at dekkene er litt slitt når jeg nærmet meg 20 runder, men tenker at jeg kan da klare det... de er da ikke sånn veldig oransje!

Så da etter 46 min med stirring på skjermen setter RUMBLE i gang.

Jeg får en sånn "fan så sakte det begynner å gå da da, jaja.. får bytte på neste runde.. akkurat kjørt forbi pitstop jo, kan da ikke begynne å snu nå"

Hva skjer? Sånn ca 15-20 senere så finner den verdiløse "simulator Audi A4'n" ut at den bare skal stoppe!??! Hva er det for no tull a? 

Jeg har Audi selv å veit at det fint går ann å kjøre på felgen!  :hmm:

Så da lærte jeg noe nytt i dag som jeg vil dele med den ene eller to av dere som ikke veit det fra før av, eller har hjerneceller nok til å skjønne at man ikke burde prøve på noe slik, 100% slitte framdekk i Forza så stopper hele jævla bilen!

drittamokk.jpg.xs.jpg

Her står drittbilen da...

Åja.. tipset..

BYTT DEKK

9254099[/snapback]

Gikk du ikke bare tom for bensin? Det skjedde med meg :!: :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...