Amored Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kjeda meg litt i dag, så da ble det 2 nye bilder. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tatt for 5 min siden, laaang drift! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Min første racing-tematiserte bil: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og en stripete en: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Usj, jeg kommer til å savne forza når jeg drar til armyn i kveld Dere for fortsette å poste bilder så jeg overlever Mitt siste bilde på lenge Endret 8. august 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Mine to søtnoser M3 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og RX7 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er desverre ikke så flink som andre her med decal-editoren, men det kommer seg får jeg håpe, og ja jeg prøvde å kopiere NFS M3'en Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) På tur med Lamboen min -- Driver å lager en New Beetle Herbie Endret 9. august 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Haha, gleder meg til å se den StupidNick Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Herbie ute på nye eventyr - Synd at det ikke er flere fargevalg i Forza 2. Herbie er jo ikke egentlig helt hvit, mer beige. Endret 9. august 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
xstian Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Syns dette ble pent, jeg... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 en litt kompakt f355 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 en litt kompakt f355 9251695[/snapback] Relativt "ombygd" ja Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Dagen Forza 2 tips! Driver med Endurance løp klasse C, er på runde 28 av 30! Leder med 4 min til bilen bak, kjørt prikkfritt, ca 3 min unna å få en velfortjent påfylling av CR! Jeg så at dekkene er litt slitt når jeg nærmet meg 20 runder, men tenker at jeg kan da klare det... de er da ikke sånn veldig oransje! Så da etter 46 min med stirring på skjermen setter RUMBLE i gang. Jeg får en sånn "fan så sakte det begynner å gå da da, jaja.. får bytte på neste runde.. akkurat kjørt forbi pitstop jo, kan da ikke begynne å snu nå" Hva skjer? Sånn ca 15-20 senere så finner den verdiløse "simulator Audi A4'n" ut at den bare skal stoppe!??! Hva er det for no tull a? Jeg har Audi selv å veit at det fint går ann å kjøre på felgen! Så da lærte jeg noe nytt i dag som jeg vil dele med den ene eller to av dere som ikke veit det fra før av, eller har hjerneceller nok til å skjønne at man ikke burde prøve på noe slik, 100% slitte framdekk i Forza så stopper hele jævla bilen! Her står drittbilen da... Åja.. tipset.. BYTT DEKK Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det var da leit. Kjipt at bilene bare stopper når dekkene blir slitt Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 I hvert fall 50 km/t kunne gått! Lenke til kommentar
taannoe Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Dagen Forza 2 tips! Driver med Endurance løp klasse C, er på runde 28 av 30! Leder med 4 min til bilen bak, kjørt prikkfritt, ca 3 min unna å få en velfortjent påfylling av CR! Jeg så at dekkene er litt slitt når jeg nærmet meg 20 runder, men tenker at jeg kan da klare det... de er da ikke sånn veldig oransje! Så da etter 46 min med stirring på skjermen setter RUMBLE i gang. Jeg får en sånn "fan så sakte det begynner å gå da da, jaja.. får bytte på neste runde.. akkurat kjørt forbi pitstop jo, kan da ikke begynne å snu nå" Hva skjer? Sånn ca 15-20 senere så finner den verdiløse "simulator Audi A4'n" ut at den bare skal stoppe!??! Hva er det for no tull a? Jeg har Audi selv å veit at det fint går ann å kjøre på felgen! Så da lærte jeg noe nytt i dag som jeg vil dele med den ene eller to av dere som ikke veit det fra før av, eller har hjerneceller nok til å skjønne at man ikke burde prøve på noe slik, 100% slitte framdekk i Forza så stopper hele jævla bilen! Her står drittbilen da... Åja.. tipset.. BYTT DEKK 9254099[/snapback] Gikk du ikke bare tom for bensin? Det skjedde med meg :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 gjevnt i s-klasse løp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå