Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp... Bare se når jeg registrerte meg og antall poster. Og jeg er inne her daglig. Og som regel flere ganger om dagen. :)

Mange som bare MÅ poste i alle tråder som opprettes. ;)

Honda Integra Typr-R er egentlig en sinnsykt pen bil.. Skal prøve å få til en fet paintjob på den, men det er ikke så lett.. Her er den hvertfall etter en hard runde på sløyfa :wee:

Kanskje jeg skulle prøvd en slik en... :hmm: Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B. :yes:

Endret av Clausn
Lenke til kommentar
Kanskje jeg skulle prøvd en slik en...  :hmm:  Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B.  :yes:

9195900[/snapback]

Jeg er klar for konkurranse på ringen i klasse S :D

EDIT: Har en klasse A mini også som jeg sikkert kan ta et par runder med. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Kanskje jeg skulle prøvd en slik en...  :hmm:  Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B.  :yes:

9195900[/snapback]

Jeg er klar for konkurranse på ringen i klasse S :D

EDIT: Har en klasse A mini også som jeg sikkert kan ta et par runder med. :)

9196431[/snapback]

Har dessverre pokker så lite tid til spilling for tiden... :hrm:

Men spiller forza i helgene når jeg har tid da. :) Hvilke tider har du på A og B da? Jeg har bare middels tider. Viktigste er å kjøre fra kompisen min... :thumbup:

Lenke til kommentar
Honda Integra Typr-R er egentlig en sinnsykt pen bil.. Skal prøve å få til en fet paintjob på den, men det er ikke så lett.. Her er den hvertfall etter en hard runde på sløyfa :wee:

post-30541-1186070642_thumb.jpg

9194742[/snapback]

Helt enig med deg... Integran er en av di peneste bilene i forza2...

Var utroli vanskelig å finne en lakering som passet bilen godt, men hær har du min..

post-98474-1186222969_thumb.jpg

post-98474-1186222992_thumb.jpg

post-98474-1186223243_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...