Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "pimp-bilen" min 9184260[/snapback] Den var rå! Skikkelig pimpmobile Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "pimp-bilen" min 9184260[/snapback] Nå minnet du meg om Pimp My Ride. Noen burde nesten starte noe sånt i Forza 2. Sende bilen man vil ha "pimpet", som gift, og få igjen en ferdig "pimpet" bil Gjerne for en slant med credits. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 2 nye biler jeg har lagd! Inspirert av Gatebil Taxi'n! Silvia'n er driftekjerra om dagen! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Honda Integra Typr-R er egentlig en sinnsykt pen bil.. Skal prøve å få til en fet paintjob på den, men det er ikke så lett.. Her er den hvertfall etter en hard runde på sløyfa Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hey Amored, vi registrerte oss på forumet her samme dag Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 .... og se hvor stor forskjell det er i forumaktiviteten... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hehe jeg er da innom forumet så å si hver dag da selv om jeg ikke har så mange innlegg.. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jepp... Bare se når jeg registrerte meg og antall poster. Og jeg er inne her daglig. Og som regel flere ganger om dagen. Mange som bare MÅ poste i alle tråder som opprettes. Honda Integra Typr-R er egentlig en sinnsykt pen bil.. Skal prøve å få til en fet paintjob på den, men det er ikke så lett.. Her er den hvertfall etter en hard runde på sløyfa Kanskje jeg skulle prøvd en slik en... Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B. Endret 2. august 2007 av Clausn Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kanskje jeg skulle prøvd en slik en... Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B. 9195900[/snapback] Jeg er klar for konkurranse på ringen i klasse S EDIT: Har en klasse A mini også som jeg sikkert kan ta et par runder med. Endret 2. august 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kanskje jeg skulle prøvd en slik en... Hvilken klasse har du den i? Går kanskje å lage en bra B-klasse bil av den der. Jeg og en kompis konkurerer litt i rundetider på ringen i klasse A og B. 9195900[/snapback] Jeg er klar for konkurranse på ringen i klasse S EDIT: Har en klasse A mini også som jeg sikkert kan ta et par runder med. 9196431[/snapback] Har dessverre pokker så lite tid til spilling for tiden... Men spiller forza i helgene når jeg har tid da. Hvilke tider har du på A og B da? Jeg har bare middels tider. Viktigste er å kjøre fra kompisen min... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) A klasse: 8:19. Relativt sucky.. Endret 2. august 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Driver med en politibil nå. Politi emblemet er ikke lett å få til! Endret 3. august 2007 av StupidNick Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Link til tuning av Audi TT? Endret 4. august 2007 av SiegWarheit Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Honda Integra Typr-R er egentlig en sinnsykt pen bil.. Skal prøve å få til en fet paintjob på den, men det er ikke så lett.. Her er den hvertfall etter en hard runde på sløyfa 9194742[/snapback] Helt enig med deg... Integran er en av di peneste bilene i forza2... Var utroli vanskelig å finne en lakering som passet bilen godt, men hær har du min.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Xindrum: Den var veldig bra! Laget selv? Endret 4. august 2007 av Andeby Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Slenger ut ett par bilder til av General Lee ;p Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 @xindrum: Fet Integra! Slenger opp et par til av den jeg har, ligger på topp i klasse A, uten downforce.. morro å kjøre Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ser litt småsint ut den Integra'n der ja Tror det er på tide å spille litt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå