BlastyTrasty Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Etter ei kort sumarferie, har eg endelig plukka fram Forza igjen. Her er ei lita kjedekollisjon eg laga i eit singleplayer løp, hehe Her kosar eg meg på Nürburgring - endurance race. 7 rundar, brukte vel ca 57 minutt. Det var ein herleg time! Forresten, nokon som er med på eit race eller 3 på laurdag, kl 17.00? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg kan sikkert være med på lørdag. Og her driver man med Time Trial. Et av de siste løpene. Endret 26. juli 2007 av Midi Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Her kosar eg meg på Nürburgring - endurance race. 7 rundar, brukte vel ca 57 minutt. Det var ein herleg time! Forresten, nokon som er med på eit race eller 3 på laurdag, kl 17.00? 9148502[/snapback] Kjørte det endurance racet i stad jeg også, brukte samme Xbox Porsche'n! Tok ingen bilder, men her er en par nye som lå på Forzamotorsport.net kontoen min Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mine nye kjerrer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9138008[/snapback] Den Imprezaen var drit rå!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 DbD, er med jeg! Du får ta kontakt på et vis, msn eller pm! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Monaro rocker hardt ja. Dette er en Monaro satt opp som bilen Robbie Bolger kjørte i Drift Australian Series i 2006-sesongen. Bilen er i virkeligheten trimmet til 800 hester, noe som er ganske nærme de 750 jeg har i spillet. Kjører sperra differ og litt annen moro, og drifter som en annen idiot. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Drifte bilene mine først Toyota MR2, denne har så mange hester at man ikke trenger å legge opp driftingen noe særlig, bare å slippe gassen svinge og gi gass igjen. Blir vel mere sladding med denne. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mazda RX-7 Gen 3, denne er veldig digg, og her kan man drifte ordentlig ved å legge opp driften før svingen og holde den hele veien gjennom, morro! Veldig stereotypisk å drifte i en RX-7 da, så vil finne noe litt mer utradisjonelt å bruke i stedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så til slutt en artig liten kræsj Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Top Secret vs NorDrift Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Sikkert ikke så veldig eksepsjonelt i et spill, men må si jeg satt med hjertet i halsen her, gitt. Hadde det vært "fo' real" hadde ikke bare underbuksa, men alle andre klær vært brune etterpå! Hadde sikkert over 350 km/t her, da plutselig ræva på bilen vil en annen vei. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Her går det litt for fort i en bakke. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Her går det litt for fort i en bakke. 9155153[/snapback] Trollstigen? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 noen som kjører i kveld el? er keen på å kjøre denna lørja mot noen Hører kompressoren som faen på slutten der gt: olehenri Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har maks trimma en VW Golf GTi Mk5 2006 modell, gjort alt untatt og tune den. Å skulle teste den ut over live i stad. Kom med noen amerikanere som ikke skulle spille for og spille men bare kødde. Så de kræsja i meg og brukte meg som tennis ball.. Så bilen ble MAKS herpa. Men etter en pitt så tok jeg førsteplass Her er bildet. Er stolt over denne bilen. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Dagens lille foto-session! Måtte ta grombilen min ut litt.. Lenge siden jeg har kjørt den! Lenke til kommentar
brultus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Legger inn et bilde av Golfen jeg lagde i går natt...hehe. Min første bil. Ellers må jeg bare si at Forza 2 er helt rått. Endelig et bra bilspill for oss som ikke er så veldig flinke til å begynne med. Veldig sjelden i et spill der oss ikke hardcore gamere kan få gleden av et slikt spill så lenge. Tidligere har jeg som regel stoppet etter 15% av spillet fordi det blir for vanskelig. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mange flinke folk her. Hvordan optimaliserer man en bil for drifting egentlig? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mange flinke folk her. Hvordan optimaliserer man en bil for drifting egentlig? 9160263[/snapback] Tja, jeg pleier å starte med bakhjulstrekk (duh), en god del gamp og sperra differ. Det kan være fordel å satse på så godt grep/handling som mulig, det er vanskelig å drifte uten god handling på bilen. Jeg synes AE86 Trueno er en grei bil å starte med. Tune bilen opp til klasse A eller deromkring, med maks av alt som har med gir, bremser, dempere osv å gjøre, og en god del motortrim. Litt negativ camber på forhjula (mellom 0,5 og 1,5), relativt stive dempere (jeg liker å ha dem litt løsere og høyere bak), 80% sperre eller mer på diffen bak og en god miks mellom akselerasjon og fart på girkassa. Så er det bare å trene, masse. Det er ikke alltid like lett å drifte, men utrolig kult når en først får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå