Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Hva tar dere bildene med?

8775281[/snapback]

Man tar bildene med 'Photo' funksjonen i selve spillet. Man kan ta bilder i 'garasjen', som jeg har gjort, eller man kan pause midt i ett løp å ta bilde. Deretter får man spørsmål om man vil uploade bildet til Forzamotorsport.net, velger ja, så kan man finne bildene sine ved å logge seg inn der, og kopiere de til sin egen pc f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så en gang et bilde av en som hadde Barcelonalogoen på bilen sin. Er sånt med i spillet, eller hadde han laget den sjøl? :hmm:

8775684[/snapback]

Må nok lage det selv. Tror nok MS hadde fått ganske store søksmål mot seg for å inkludere logoer de ikke har rettigheter til.

Lenke til kommentar
Ja den Saaben var stilig. Jeg synes det er mye lettere å drifte i Forza 2 enn i Pgr3. Generelt sett er det mye 'smoothere', og bedre å kjøre enn Pgr3. Men det er nå bare en observasjon.  :)

8775771[/snapback]

er ikke så veldig vanskelig å drifte på PG3 da.. nesten samme teknikken.. bruk håndbrekket :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja den Saaben var stilig. Jeg synes det er mye lettere å drifte i Forza 2 enn i Pgr3. Generelt sett er det mye 'smoothere', og bedre å kjøre enn Pgr3. Men det er nå bare en observasjon.  :)

8775771[/snapback]

Det er pga. 60 fps ;)

Lenke til kommentar

MR2 med alt av oppgraderinger drifter enten man vil eller ikke. Så det er en bil for de som liker sånt.

Er mer glad i min RS6, fult oppgradert og tunet. Lenge siden jeg har hatt det så moro i et bilspill. Kjører gamle baner flere ganger, like moro hver runde. Skulle gjern hatt den i stedet for S4 på endurance løpet, tok jo 52 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...