Saddlefall Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Heh, skulle jo prøve å mekke Ed: Relativt enkelt trodde jeg, men neida... :!: Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nissan 350z Silver Surfer Nissan Silvia S15/RB26DETT ( gode gamle driftebrakka) og nye driftebrakka, som dere ser så tar det litt tid å venne seg til Mitsu Eclipse F&F Style Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nissan 350z Silver Surfer 8995009[/snapback] Wow, har du laget den selv? Må jo være noe helvetes arbeid..! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja den så gjennomført ut den Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 nei jeg kjøpte den på AH gitt, slikt kan ikke jeg Men han som har laget den har jo ikke låst designet, kikkta over og det var MYE layers.. Har også 2 like som jeg kan selge, dog uten styling, trim og felger men hehe Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 nei jeg kjøpte den på AH gitt, slikt kan ikke jeg Men han som har laget den har jo ikke låst designet, kikkta over og det var MYE layers.. Har også 2 like som jeg kan selge, dog uten styling, trim og felger men hehe 8998724[/snapback] Kan du velge om du vil låse layouten hvis du legger ut den 350z`n for salg, siden han du kjøpte den hos ikke gjorde det? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jepp. Låser du designe kan du ikke en gang skifte farge på bilen.. Ingenting visuelt uten om styling og felger.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 to prosjekter på gang, første er en lexus is300 hvor jeg har prøvd å lage den lik lexus'en som Chip Foose laget en gang. Bilen hans kan du se her Den neste er Super Mario, har tenkt til å lage masse figurer fra det første Super Mario spillet og lagge ett brett rundt bilen, har ikke bestemt meg for hvilken bil enda, bruker Clio'en foreløpig. Mario er bygd opp av en masse klosser og gjort veldig nøyaktig, brukt ca 1 time. Helt tilslutt ett Lexux driftebilde med ett digert Mario hode på panseret Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Om jeg har en med et design, en Porsche F.eks, kan jeg da kopiere det over til en annen bil, Ferrari kanskje? Går det? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Om jeg har en med et design, en Porsche F.eks, kan jeg da kopiere det over til en annen bil, Ferrari kanskje? Går det? 9000568[/snapback] Jeg mener å ha sett tidligere i denne tråden at det går Men jeg er ikke sikker. Endret 4. juli 2007 av Andeby Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Om jeg har en med et design, en Porsche F.eks, kan jeg da kopiere det over til en annen bil, Ferrari kanskje? Går det? 9000568[/snapback] Jeg mener å ha sett tidligere i denne tråden at det går Men jeg er ikke sikker. 9000681[/snapback] Jeg fikk bare til å kopiere et design til en bil av samme modell, så tviler på at det er mulig. Det som derimot kanskje mulig er å lagre en Vinyl Group, og legge den på en ny bil. Har ikke prøvd dette, men skulle tro det var mulig. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skal du kopiere til en annen bilmodell må du lage vinyl grupper, bare merk lagene du vil ha i gruppen (gjerne hele siden) og vel save as vinyl group eller no sånt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Kjøpte denne bilen på auksjon, også har jeg nesten topptrimmet den. Red.: Nei, jeg hopper ikke på bildet... Endret 4. juli 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Red.: Nei, jeg hopper ikke på bildet... 9000992[/snapback] How? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Litt sidelengs MÅ jo satse liv og lemmer! Nye driftebrakka, og drag brakka, satt den opp slik at den går 380 i toppfart, nok det for denna 10.0 i aks også, helt rå! litt vanskelig å ligga bredt med men Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kjøpte meg en Ford GT40 1966 modell, kjøpt på auksjon selvfølgelig Er ikke ferdig enda, satte bare på noe tull, den går faktisk 396 km/t med original tuningen...(så er det noen som har noen råd om hva jeg skal gjøre for å få den over 400?) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og "Røva pån"......Hvist dette bildet virker støtende på noen så PM meg og vi kan diskutere om det skal fjernes... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lengre utveksling da.. Ikke mye du trenger å stille for å få den over 400! ; ) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bare å fjerne bakspoilern så klarer den 400. Det kan bli kinkig dog - prøver å tune en GT40 selv mot ~400kmt, og syntes den er vanskelig å få stabil OG rask. Bruker derfor en TVR Speed 12 for det meste. Utrolig stabil og helt rå akselerasjon.. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Menne hvilken bil er det som er mulig å få raskest? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Menne hvilken bil er det som er mulig å få raskest? 9004115[/snapback] Lurer litt på det jeg også, samt hvilken fart den bilen klarer. Hadde vært stilig med en bil i 500 km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå