Spirograf Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Driver å mekker på en Monkey Island bil for tiden, er snart ferdig med den ene siden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8974681[/snapback] Utrolig bra! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå har jeg sett igjennom alle sidene her, og må si at jeg er veldig imponert av hva noen har fått til! Og så kan jeg heller ikke vente til jeg skal kjøpe 360 og FM2 collectors edition. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Blomvik: Ja, det må jeg si. Den var utrolig bra detaljert. Skulle nesten tro det var ett skjermbilde, faktisk. Skal du ha det samme på andre siden, eller blir det noe annerledes der? Endret 30. juni 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kan denne bilen din tommen_h ha noe med saken å gjøre? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8863676 8904772[/snapback] så en maken bil på forza ms 2 tv.. blandt de beste kjørerene spilte sammen, om jeg forstod det rett.. kanskje tommen_h ? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Blomvik: Ja, det må jeg si. Den var utrolig bra detaljert. Skulle nesten tro det var ett skjermbilde, faktisk. Skal du ha det samme på andre siden, eller blir det noe annerledes der? 8977570[/snapback] Nei, det blir nok ett annet bildet av øyen på andre siden, og på taket blir det luftbilde av Meele. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 For mye drifting på en gang tror jeg Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Et par bilder fra Maple: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En flyvende 959: Smashing Windows Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Polakkbilen Denne skal bli brukt på forzanorway konkurransen imorgen Lenke til kommentar
Veni Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fikk Forza nå nylig Supert spill Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen bilder av min første bil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Polakkbilen Denne skal bli brukt på forzanorway konkurransen imorgen 8979460[/snapback] Firehjulstrekk er for kjerringer som ikke kan kjøre bil.. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Firehjulstrekk er for kjerringer som ikke kan kjøre bil.. 8984572[/snapback] Her er kjerringbilen min På prikken B700, og fintuna for baneracing. Utrolig god bil! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nissan R390 er det vel flere som har vunnet.. Neste paintjob blir på denne, og kanskje jeg hadde klart noe lignende den i gran turismo spillene? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Holder på å mekke superman logo på en Toyota Supra <3 tar tid må jeg si! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hvor mye betalt du for den? så den på AH Endret 2. juli 2007 av Morixm Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg må si jeg gleder meg til jeg får Forza 2 og Xboxen min i posten nå Bestilte begge igår etter å ha lest igjennom alle sidene i denne tråden. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 ga vel 24 000 cr el no så stylet selv og oppgradert div ting, var jo helt org uten om layers :/ Lenke til kommentar
JV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jeg må si jeg gleder meg til jeg får Forza 2 og Xboxen min i posten nå Bestilte begge igår etter å ha lest igjennom alle sidene i denne tråden. Gleder meg som en unge. 8986415[/snapback] Jeg fikk min for ca 2 uker siden og koser meg stort! Forza rocker hardt! Fikk også tak i ny tv for litt over en uke siden og det var virkelig konge. Forca i 42" er fiiiint! men var bra før jeg fikk tvn også da Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe.. må bare vise denne.. Satt tidligere i dag å tenkte at nå skal jammen meg jeg klare å lage noe ordentlig på bilen jeg også.. tittet meg rundt etter inspirasjon.. så FEAR coveret ligge på bordet.. Hm , interesting.. NOT FOR THE SCREAMISH Veit ikke om jeg skal le eller grine.. Kan ikke fatte å begripe hvordan folk får det til.. Men men.. fikk tatt ett annet litt bedre bilde når jeg ga opp FEAR jenta clickable Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe.. må bare vise denne.. Satt tidligere i dag å tenkte at nå skal jammen meg jeg klare å lage noe ordentlig på bilen jeg også.. tittet meg rundt etter inspirasjon.. så FEAR coveret ligge på bordet.. Hm , interesting.. NOT FOR THE SCREAMISH Veit ikke om jeg skal le eller grine.. Kan ikke fatte å begripe hvordan folk får det til.. Men men.. fikk tatt ett annet litt bedre bilde når jeg ga opp FEAR jenta clickable 8990969[/snapback] Ikke vær redd for å bruke mange layers, jo flere layers jo lettere er det å få pene detaljer (men det tar igjenn mye lengre tid da). Viss du så MI bilen min litt lengre bak så brukte jeg 650+ layers. Med tålmodighet og nok layers så får man det til. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 nettop fått meg xbox 360 og Forza 2 (i går faktisk) og det første jeg merket var at det var veldig uvant fra bilspill på PS2, for gass og brems på Forza er der hvor giring er på GT4, og gir ned er der hvor brems er på GT4. Så det ender ofte med at jeg girer ned før en sving i steden for å bremse og kjører rett i veggen men det er jo bare en vanesak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå