L4ss3 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Koslig søndagstur ute i skogen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Bungie's Halo sentrerte Forza 2 billakkerings konkurranse er ferdig... 1. plass: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Seenfromplanes did a supremely realistic mock-up of three images from the Halo trilogy, electing to put a different version of the Master Chief on different parts of the car. The Halo 3-version of the Master Chief covers the hood, while on either door the Master Chief appears in either his Mark V armor from Halo: Combat Evolved or his relatively unscathed Mark VI armor from the beginning of Halo 2. 2. plass: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor While not focusing on things like a real time reflecting visor, or the angle an assault rifle round would eject from the rifle, that doesn’t make ManKitten120’s car any less impressive. He, and several others, created automobiles inspired by the medals in Halo 2/3, his car was inspired by the Killtacular (that has been renamed Overkill in Halo 3). More than the excellent medal placement throughout the car, the lines of color he placed throughout the side and the car take a classic car and make it look “from the future.” 3. plass: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OxeSutebe’s Aston Martin combines realism and style. The cruiser feels grim, foreboding all in dark blacks, blues and greys. Over the hood something huge opens up, light pouring into the heavens – the hood boasts the “3” from the third Halo installment. Along the sides, we see the Forerunner structure and the Chief’s helmet, reflecting light off of it – while the back of the car boasts Banshees zooming over a horizon. It’s a pretty breathtaking automobile. 4. plass: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finally, Ayo Jube’s multiplayer-adjusted version of the Master Chief puts the Spartan on a variety of color schemes. Ayo Jube also did an equally excellent campaign inspired Master Chief with the fallen tether in the background, but the multiplayer-themed car was made of a different, group-based variety of win. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Den som fikk 4.plass skulle hat 2. eller 1. synes nå jeg:) Endret 27. juni 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Forsøk på å drifte med en Elise (ikke lett)... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Å drifte rundt den svingen du prøver på der er generelt sett ikke lett.. Lenke til kommentar
Heatseeker Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Måtte bare få med ett lite bilde av den utdrifta evoen min Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 M&M's for folk i farta! Ikke mitt design - kjøpte bilen på auksjon for en hyggelig pris Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Bilen var litt for rask, så jeg rakk ikke å få med mer enn dette Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg skryter på meg at jeg har fått meg BMW M3 om dagen Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 En kamerat som godkjører med godbilen sin :!: Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tok å stylet opp en Mini i dag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bake skal jeg lage til på nytt, hvet bare ikke hvordan jeg vil ha den. 8950668[/snapback] Haha, den var rå! Fikk Xboxen min igjen fra rep. i dag, så jeg har ikke fått tid til så mye styling enda. Eneste bilen jeg har gjort noe med visuelt er denne ynkelige saken. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Mini'n min: A849, 345HK og 933KG. Endret 29. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Min herlige Saab 9-3 Aero Endret 30. juni 2007 av untouch4ble Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Malte litt på Nissanen min igår.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Den så skikkelig bra ut den, Saddlefall. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Flying bull: 8967443[/snapback] Ohhh..Rebull Air Races går virkelig nært bakken omdagen ass... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Driver å mekker på en Monkey Island bil for tiden, er snart ferdig med den ene siden. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå