trydis Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har selv en Saab Aero i samlingen min og den har kjørt inn haugevis av penger for meg i klasse A. Så bruk litt $$$ på den, gjenomfør litt tuning så skal du se at den gir mye valuta for pengene. Eneste minuset er at den er treg i aksellerasjonen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen få nå, ble invita til et game, så fåkke lasta opp de få andre jeg tok Er ikke bare av min :p Dette man kaller synkrondrift eller?! :P Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hey har fått meg forza 2 nå og legger vell ut noen bilder etter vært. men det er bare en ting jeg lurer litt på. finnes det noen enklere måte og skrive tekst en å lime inn en å en bokstav?. Går det fks an at jeg skriver hele logoen og så limer den inn på bilen? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Snutbil til salgs 8913582[/snapback] Hvor mye? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Car value 183 000... Gi bud Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan man kjøpe og selge biler via XBL til andre spillere også? :O Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan man kjøpe og selge biler via XBL til andre spillere også? :O 8913781[/snapback] multiplayer - auction house Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 ENDELIG ferdig med mitt lille prosjekt kan vi nesten kalle det nå. Gud veit hvor mange timer jeg har brukt på denne logoen. Ganske fornøyd, selv om det er enkelte smådetaljer som ser litt snodige ut. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du burde være fornøyd med den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil ha Forza SÅÅÅÅÅÅÅ mye *vifte med armene* Men xboxen min er ødelagt og ikke har jeg penger til spillet heller Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Noen fler bilder. Et par solide krasj på et par av bildene Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lite rop om hjelp her folkens: Får kun "Upload failed. Please try again later." ved forsøk på å laste opp bilder til forzamotorsport.net. Noen som har vært borti samme problem og evt har en løsning? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lite rop om hjelp her folkens: Får kun "Upload failed. Please try again later." ved forsøk på å laste opp bilder til forzamotorsport.net. Noen som har vært borti samme problem og evt har en løsning? 8914628[/snapback] Ja har vært borti det. For meg funka det og skru av og på boxen og prøve på nytt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ok, etter å ha spilt demoen nå i hele kveld så har jeg kommet til konklusjonen om at dette spillet SKAL kjøpes. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lite rop om hjelp her folkens: Får kun "Upload failed. Please try again later." ved forsøk på å laste opp bilder til forzamotorsport.net. Noen som har vært borti samme problem og evt har en løsning? 8914628[/snapback] Ja har vært borti det. For meg funka det og skru av og på boxen og prøve på nytt. 8914643[/snapback] Takk for tipset, men problemet har vedvart helt siden jeg fikk spillet. Fryktelig irriterende for å si det mildt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det skjedde første gangen jeg skulle uploade et bilde, men jeg prøvde en gang til og da funka det. ____________ Syns denna ble rå jeg! Cobolt SS Nice drift! Golf GTi Mk2 Burnout! Golf GTi Mk2 Endret 21. juni 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Veldig stilig det siste bildet ditt Dofty! Det likte jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå