ahpadt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Er det noen biler som er absolutt "best" i hver klasse eller er det mulig å gjøre hvilken som helst bil god i hver klasse? (så sant den har mulighet for å bli med i klassen, så klart) Lurer på om mini-en min er en god s-klassebil... Endret 20. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Wizt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen biler som er absolutt "best" i hver klasse eller er det mulig å gjøre hvilken som helst bil god i hver klasse? (så sant den har mulighet for å bli med i klassen, så klart) Lurer på om mini-en min er en god s-klassebil... Altså, det er en del enklere å blodtrimme motor enn å blod-"trimme" handling. Så jo bedre handling bilen har i utgangspunktet jo mere "balansert" blir bilen etter trim. Mini-en har ganske god handling, men s-klasse.... Et par bilder av min første ordentlige design: Fikk øye på en rød Exige Cup og da tenkte jeg med en gang: Coke ! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Noen fler bilder fra meg, endra litt på s15 min, spillt online med noen fra usa nå, skikkelig rå drifting, men får jo ikke tatt noen bilder av det Endret 20. juni 2007 av olehenri Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Er det noen biler som er absolutt "best" i hver klasse eller er det mulig å gjøre hvilken som helst bil god i hver klasse? (så sant den har mulighet for å bli med i klassen, så klart) Lurer på om mini-en min er en god s-klassebil... Altså, det er en del enklere å blodtrimme motor enn å blod-"trimme" handling. Så jo bedre handling bilen har i utgangspunktet jo mere "balansert" blir bilen etter trim. Mini-en har ganske god handling, men s-klasse.... Et par bilder av min første ordentlige design: Fikk øye på en rød Exige Cup og da tenkte jeg med en gang: Coke ! 8903048[/snapback] Tenkte på exige jeg også. Handlingen på den er vel enda litt bedre enn på minien.. Den takler vel trimming bedre også siden den er RWD. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Fikk en liten spinn, så var det en jævel som kræsja inn i meg! Jeg er den grå mustangen. Kongebil! Endret 20. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
OHell Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 noen som blir med å spille? legg til Helland på live Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 FAEN FAEN FAEN! jeg har blitt suspended fra live inntil 04/07 Jeg har ikke gjort noe galt vel? kun spillet forza 2 med folk fra forza norway og diskusjon.no og et par auksjoner! Noen andre som er blitt suspended? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lagd noen biler med nakne damer på? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Kan denne bilen din tommen_h ha noe med saken å gjøre? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8863676 Endret 20. juni 2007 av trydis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 :!: Brukte han den på Live/solgte på auksjon ber han jo om å bli bannet. Forza har sagt ifra om at biler med nakenhet eller annet støtende innhold vil bli bannet. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 hvordan får dere til slike bilder, spiller dere på pc eller? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har ikke gjort noe galt vel? 8904573[/snapback] Hvis du har brukt den bilen jeg tror du har brukt så har du jo brutt reglene for Xbox Live ganske kraftig. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Heisann, tok noen bilder av min nye bil Bildene kan virke støtende på følsomme personer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og kan dere vennligst legge bildene deres i spoilertag? FFS! 8863676[/snapback] Dette du viser til, Nonsens? Edit: Crapper, de bildene ville visst ikke vises. Nevertheless: Nudity er ikke lov, Tommen. Endret 20. juni 2007 av Gorthaur Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 oisann.. snakk om å bajse på leggen jaja, får heller gå ut i solen og bade med noen venner isteden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) hvordan får dere til slike bilder, spiller dere på pc eller? 8904891[/snapback] Må lage de selv i spillet. Begynner og bli ferdig med Liverpool-logoen min nå! Tipper jeg blir ferdig i løpet av dagen. Er ganske fornøyd, selv om det er noen smådetaljer som er veldig vanskelige og få til og derfor ser litt rare ut. Gull-medlemsskapet mitt har utløpt, så får ikke laste[/img]t opp noen bilder nå, men skal kjøpe nytt i morgen, så får dere bilder da. Edit: Sånn så det ut for noen dager siden: Endret 20. juni 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) min mini =) Endret 20. juni 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har mekka litt på RS4-babyen min :-) Ah, Nordschleife med en RS4, kan det bli bedre? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hey, der er 3D-gresset som det snakkes så mye om! :-) Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 På to hjul i svingene, bokstavlig talt! Lenke til kommentar
Hind Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hei! Kjøpte meg spillet i dag og jeg er storfornøyd! Jeg er den stolte eier av en Saab Aero som er lettere trimmet. Er ikke kommet så langt med å ta bilde ennå. Add meg til vennelista da, nicket er Renati. Mvh. Hind Endret 20. juni 2007 av Hind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå