xindrum Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Noen som husker den siste The Fast and the Furious filmen... Hær er EVOn... Den ble forøvrig lagt ut på auksjon kl.19.30 norsk tid Endret 19. juni 2007 av xindrum Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hadde et lite hopp nå nettopp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trenger vel ikke si at at jeg kræsjet 1 sekund etter og tapte 10k credits pluss at jeg måtte kjøre resten av runden for halv maskin. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Når dere har skadet bilen deres, må dere betale for å få den i orden igjen eller er den like fin til neste race? Fine bilder btw Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Når dere har skadet bilen deres, må dere betale for å få den i orden igjen eller er den like fin til neste race? Det blir trukket fra gevinsten din. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det svei latterlig mye på det ene endurance løpet jeg var med på. Betalte vell 60.000Cr i skade av gevinsten som var 120.000Cr. Å det skjedde på siste runde.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har nettopp kjøpt dette fantastiske spillet! Min første bil! Mitt første skikkelige design. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Får komme med noen bilder av Corradoen min da. Er ikke helt ferdig, må finpusse detaljene + gjøre ferdig de andre sidene, men han Viggo kjenner dere kanskje igjenn. http://janablomvik.com/shared/forza/05.jpg http://janablomvik.com/shared/forza/06.jpg http://janablomvik.com/shared/forza/07.jpg Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hadde jeg bare kunnet zoomet helt inn på paint shoppen så ville det blitt litt enklere å få pene sko. Og resten av bilen blir mindre figurer, kan bli vanskelig det. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det var litt av et sammenstøt, deler fløy over hele banen :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hadde jeg bare kunnet zoomet helt inn på paint shoppen så ville det blitt litt enklere å få pene sko.Og resten av bilen blir mindre figurer, kan bli vanskelig det. 8900462[/snapback] Siden du sier "helt inn" så regner jeg med at du veit du kan zoome litt med å trykke på høyrestikka? Men synes zoomeopplegget er altfor dårlig jeg også, vil helst helt innpå for å få best mulig detaljer. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Der ja! Endelig noen som tar bilde av skadene bilene får, etter så mye omtale om hvor fantastisk realistisk fysikmotoren er. Lenke til kommentar
Pedro16 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 http://s157.photobucket.com/albums/t55/pet...rrent=forza.jpg only way to fly Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Fikk meg spillet i går og kjøpte min første bil - Mini! Har trimma den med alle racing-delene nå, så den er "en smule" understyrt.. Hvordan får dere overført bildene fra xboxen til web? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har trimma den med alle racing-delene nå, så den er "en smule" understyrt.. Hvordan får dere overført bildene fra xboxen til web? 8901886[/snapback] :!: Gjorde det samme med den blåe Mazdaen. Kjøpte alt som gjorde den raskere og slikt. Var ikke så lett å styre da nei. Men angående bilder, er vel bare å trykke på "upload to Forza" eller noe sånt når du ser på bildene dine. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Skal overføre et par bilder når jeg kommer hjem.. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 En aldri så liten drift med min blodtrimma Audi RS4... Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Til de som har drevet litt i Paint Shop: Hvordan får jeg gradvis overgang mellom farger? F.eks: rød ---> svart Der pilen er skal det være en gradvis overgang... får bare til en brå overgang jeg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Til de som har drevet litt i Paint Shop: Hvordan får jeg gradvis overgang mellom farger? F.eks: rød ---> svart Der pilen er skal det være en gradvis overgang... får bare til en brå overgang jeg 8902377[/snapback] Du kan ha rød bil, så legge på en svart gradient shape (eller hva det kalles). Lenke til kommentar
JV Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 ohh.. så enkelt.. har ikke sett etter en gradient shape gitt får teste når jeg kommer hjem.. takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå