Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Takkar for racet igårkveld gutar! utruleg morosamt, og utruleg jamnt!

Oppdaterar sida idag.

Kan forøvrig nemne at vinnaren av ÆRE og kva det måtte være, er: Nitrius X.

Gratulerar!

8857343[/snapback]

SkalleNo takker for løpet igår og er selv meget fornøyd med at han klarte å komme i mål på ringen. . :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaffa meg en 360 i går :D ENDELIG! :p men de var såklart utsolgt for Forza 2 så det får vel vente litt. Får kose meg med diverse demoer i mellomtiden og se om NFS:Carbon som fulgte med er noe å satse på.

En ting som er kjipt med å kjøpe en så lenge etter launch: det er vanskelig å finne ledige navn å bruke på live!! Tror jeg prøvde 10 forskjellige og ga bare opp til slutt. Endte med noe totalt usaklig og rart: "MrMonsterMidget"... makan ;)

Lenke til kommentar

Oppdaterar sida idag.

Gratulerar!

8857343[/snapback]

SkalleNo takker for løpet igår og er selv meget fornøyd med at han klarte å komme i mål på ringen. . :D

8857361[/snapback]

Ja var morsomt igår. Forhåpentligvis blir det flere lignende "events" fremover =)

Lenke til kommentar

Oppdaterar sida idag.

Gratulerar!

8857343[/snapback]

8857361[/snapback]

Ja det var veldig gøy! Men skjønner jo at dere er glad i fart så må vel skaffe meg noe brukbart over klasse A. :cool:

Selv om jeg også håper det blir flere løp i de lavere klassene, som det jo også ble på slutten i går.

Lenke til kommentar
Kan noen si meg åssen i granskauen jeg byr på biler på nettet? Finni en bil jeg er sugen på, men får jo ikke bydd på den! Trodde det var bare en knapp elns jeg.

8860438[/snapback]

Velg bilen, og trykk på Bid.

8860615[/snapback]

Ja jeg veit det, men får ikke gjort det jeg, knappen er viska bort på en måte. :p Må være en bug elns, tror flere sliter med det. Utrolig kjipt.

Lenke til kommentar

noen som har problemer med multiplayer og auction house? Det fungerte 1 time her i dag, men nå fungerer det ikke lengre :( Jeg hadde biler ute til auksjon og hadde gitt bud på noen biler, men nå ser det ut som jeg har tapt bilene mine og pengene jeg har bydd med :no:

Lenke til kommentar
noen som har problemer med multiplayer og auction house? Det fungerte 1 time her i dag, men nå fungerer det ikke lengre :( Jeg hadde biler ute til auksjon og hadde gitt bud på noen biler, men nå ser det ut som jeg har tapt bilene mine og pengene jeg har bydd med  :no:

8861039[/snapback]

Samme her, hadde en golf til salg...borte vekk :cry:

Fikk faktisk til å selge et vrak av en bil i går til 5000, med norsk flagg på...var forresten en norske som kjøpte den og, takk skal du ha :thumbup:

Edit: Jeg ser den bilen jeg har ut til salg på forzamotorsport.net...skjønner ikke en tøddel jeg... :dontgetit:

Edit 2: Er oppe og går nå...Ingen som ville kjøpe GTIen min :dontgetit: , litt overpriset kanskje :whistle:

Endret av mX
Lenke til kommentar
Nettopp ferdig med Rhys Millen Racings drifting GTO.. Ble ganske fornøyd da....

8860706[/snapback]

Den bilen så jeg ble bygd på Discovery Channel, drit rå bil ja. Og en veldig bra etterligning! :thumbup:

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

8860706[/snapback]

Den bilen så jeg ble bygd på Discovery Channel, drit rå bil ja. Og en veldig bra etterligning! :thumbup:

8861487[/snapback]

Stemmer de ja... :)

Lenke til kommentar

8860706[/snapback]

8861487[/snapback]

Takker :)

Jeg brukte veldi lang tid på bilen, spesielt på GTO merket på panseret...

Lenke til kommentar

Veldig off-topic, men gidder ikke å lage en ny tråd bare for et spørsmål.

Spørsmålet er; Når jeg oppgraderer bilen min før et race, så vil bilens ratng stige. Men hvorfor fører dette automatisk til at jeg starter i første plass. Burde det ikke være omvendt? Hvis jeg kjører en bil i D klasse mot biler i C og B, vil jeg som har bedre bil ikke bare komme best ut med god motor, men jeg vil faktisk også starte først.

Blir det evt er resultat av dette på noen måte? (som evt at man får mindre poeng etc...?)

Mvh André

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...