Gå til innhold

Forza 2 Bildetråd

Anbefalte innlegg

Første bilde fra meg.. gikk crazy med effekter :p

Crazy ja?

�����JFIF���d�d�����Ducky�����F�����Adobe�d���������             ����q��������������������� ���������������������!1AQa"2B���q�Rb#$ �Ҕ%Vr3CS�d&���������������������?��z�@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@ւ�7 �@�PF�@�($*���PC�@� pP;����w�(�@� ��A⁼PKܠ�pPJ]�w�"�5��(&Z��F���҂�OZ fG�>�z�;�ց������P>�?q@����A���Z�ZւEIz�S2F�O���$k���� �O3�A]��5���HX4ӥDPPqzPY��B�R���+MtgJ��|�/v�w�nsmz�pa�p��d'zV�RGJ ���9���imx���|���_����ֶ��g��ޠּ}�S,䬏&�c���&���F�  ɘ��b#���PI��馇΃e��/�����������<���!���[����(�= ��^(0�V�}�l5����_��~36�^m�%:��lw�;��G�J�3��2����9��Kiu�Ir7�| o��j�����/��M�m�u�H����~�A߆���x�>Co��ZU{�sm��qZC���N�?G����f�1�_9�G5��5&+�������S�KhАI�#A���h4�;�d� r� �Ļ�n�q��ˍ���h;�+'��tO�����>,{�r��W�,�E\�ːˏ!�ʒ���B�}^�(:����a�[�^��z�����.|?����Z�Ɉ�w�2:m��-%�Y:i�O���w��Kǭ��K�3��n�;� �z�5��W�Q�12��:�*S�vP;�QХ�i����Z��eH��<�3��� B���(�������Ax�VE��S�A��.�#r ���qs�n�F�L(�)� ���A�{;��6&]��� j�`�4J�$��jeg�*)�O˭79�:�����{��?6�����&'���@���C��7����ܻ���6S�U��ܕ&B� ��~����A���y�y<��%��8ɤ]n��ޞ��Y>��t��v����&���o�,�s��_r@*M�IWb,}�* mi���@��F���x��~6�R�M�p4���Xu��[��)��⮴�s;|���)��y�H��;�YKҥi������r����X�����]�B8m �Jr�D�@�:� �>>[�[7\�i���H�2Oۤ�����dy�t��Yg.��[6�w&-�ĭ Ӧ�KI>����r�!r�EɷF�]�c@��0-��첃�u=V�y���~?�����h/�4(,��O��^��b�f�e� U|w��R%!���HHP:h�W��=�'�4cٽ�ɇ`W&g㖔����׽����P���4�H�_��9Tʕ���4��t� ���<� �ɷ���]�;���z�zzHCCq�'f�8�|�A�YG+|r���7;��q�]X\YNÞ�R;.}* V�M���A�?���]u�>N�_�������a�6��r��G�Y-�/:�e��h;@Rצ�4���iĘ�5x�� 5�3�9��n7F$JB^�-A�T��J��@颓�A�~fs ����f5��jn%�����bD�I qiP� �� >��6'�n{ì�����{KV�����,H'�(���'�>T�2b|�s�=~���vp\����f6��v w9�����Iܪ��y��ijNJ���Κ4Ė�Z���Y�*Q&�䫟��U���Skl�-0n�G���{�� ��M��Ph<��$G\��a�k� slqu�D�j��a�k���pZ����BV��u^�C�:�I ��yGŮ(�;�b������ ��t:��m '������"�/��W\��V��A~� ���!��!�h?[M�pB���4�@�_�m=F� �5��7��9-VWZ�֥�TJ�u$��z ��|o��.+T;4�vV���p�n����@�tݦ���޲�Ѝīj� ��҂�h"���"� ���-���D�!%e��XJA'ju:A���X�[�X��;�����;"�5 ��*R[��} �ߧ�|��=���(�X3�r��.(S�' S�=�X�Hh���@���GQAw�q�,W�^\%]��N>m�Hq��åe*}:2����N��]�F���n��b�U�+�J�n�o%�#�;�8��%�{`�f�^tn[�-�܊���b-��W���I�HhP)m��wV:) ���\�!��G��Vc�T����mIJ��! � I��>(Ų>Q�`vXε :�2y]�X�����q!$���A�����&�ֻ�﹓_Wb�`��nM4��L*�{HI�@�h|�,��K���q�F�ow| z>?h�A��~詟�.- 0 u���''�xN\3g���^�NE��:�)�^ph��u �l�n�)}A�.2H�\��_vE�+��o�R�� L�/f�8v�N��AV�q^�\�dY.Kyg�Ȱ��e�[s� \m��T�{C�W�=�/��U�[f9�8ݓ������[+��LZСD+�BT�t�AC�x��,v�E��r��|H����W"ԕș%��i-~OC�A��� ��n2�b��ñArl����rf3z��7��'P4_��0�,�,m^��B�Y�^1�W<�vW��H:Fh2�\�$��W�Ӡ҂��Ŝ ����������"I��'�57,�Z�v���E�RK�@�:B�`�E|㫵��qܞl�1�6,�Ǘ6�8h��5� ���+M�<�'��Yl�r%�ݺ�)NZ��/��Dv��.����ݧ]:���+d��)�t���{wU��]i,�[�0!�[bw:��7)D�k�A����]�8�e���2�N���׷`Ґ���x�A�2��At�@Pւ��~�*J~W��.�o�n.�u�������� SaM�I:��(ͳ&����G!��E@��mJ4Ԏ�jR:y m��if�q�[/#N��޹HA���J�j ��j�t!�9}����D{L��z3j+�����ւ�9{֦�]�6���m���С;@�GJ �����|���)�� ��0�=x�l�ȍ# ��}����b:4[KV��P( 5(/�rW!��X&B��bN-�x��R>ɇ�P�YtN�t*���q�k��V�ݛ�g��-�Q�$$8�u�jRI*Z��Z2��Bz3��]�p�[�%�� %Zn؁�F� zP[�r� ��o7���nVf��k}�۳[�Ci�hJ�҃5?#��yt���믯�A���s9�m�\�e�h�] �u³*h�G�Q�JP�i������q��t܆c�E��1m��)���%=�PJV� ���9��3;��/��lҶ��'\ѧB��k�C҃ɲ,�2�"�\^�\a��? �Q��m���J|�)�ܩ�ZaIJy��2\[�b���w�ꓩ:x� �f嫽���e� wk*�]�K���GmjBH�S���](�ϵ�=("�-i�AT#ڂt�J ��PCm��PK�P6{P6{P6{P6{P6�Gh���@�(`�l ���P6 �@�(h#�h �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( �@�P( ��

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lekt meg litt med maling eg òg no:

Har laga min draumebil:

post-84194-1181693873_thumb.jpg post-84194-1181693866_thumb.jpg

post-84194-1181693878_thumb.jpg post-84194-1181693887_thumb.jpg

Har alltid vært stor fan av Evo'en. Er meget nøgd med denne bilen.

Vant to gonger på Nürnburgring ikveld med den.

Takk for racet forresten gutar!

8848026[/snapback]

Fin bil, og du vant bare med flaks :p

Neida, du kjørte bra de siste gangene der, isteden for å gå rett ut iløpet av de første meterne sånn som vi fleste gjorde i starten, heheh.

Lenke til kommentar
Fin bil, og du vant bare med flaks :p

Neida, du kjørte bra de siste gangene der, isteden for å gå rett ut iløpet av de første meterne sånn som vi fleste gjorde i starten, heheh.

8849249[/snapback]

hehe, jau, var mykje flaks med i biletet. Ikkje til å sjå vekk ifrå! :) Hehe!

Lett blanding av flaks, rett tuning(?!), og uhorveleg flaks (klarte å styre vekk ifrå den store kræsjen i starten)

Nürnburg er ein utruleg feit bane. Nokon som er med å køyrer den ikveld? :)

Edit: Nokon som har den lista, som visar kva Performance Index dei forskjellige klassane dekkar? F.eks U 999

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Mini konkurranse på www.forzanorway.com idag!

Onsdag 13. Juni:

Kl. 20.30 ikveld (sjå terminlista) køyrer eg igong ein liten Forza 2 compo. (Intern forzanorway).

Det vil verta 3-4 oppvarmingsbanar, med friendly matches.

For så 'the grand finalè' på Nürnburgring (2 rundar).

Onsdag 13. juni:

• 3-4 oppvarmingsrundar

• Klassen på 'grand finalè' blir U

• Ære og berømmelse til vinnaren - her på forzanorway.com!

Skulle me ikkje klara å fylla denne vetle konkurransen med medlem ifrå klubben, er sjølvsagt eksterne òg velkommen.

For å bli med, må du leggje meg til på XBL.

Gamertag: Gaz West

Forumtråd: finn du her

Altså, fritt fram for Forza frelste herifrå og bli med! :) Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Mini konkurranse på www.forzanorway.com idag!

Onsdag 13. Juni:

Kl. 20.30 ikveld (sjå terminlista) køyrer eg igong ein liten Forza 2 compo. (Intern forzanorway).

Det vil verta 3-4 oppvarmingsbanar, med friendly matches.

For så 'the grand finalè' på Nürnburgring (2 rundar).

Onsdag 13. juni:

• 3-4 oppvarmingsrundar

• Klassen på 'grand finalè' blir U

• Ære og berømmelse til vinnaren - her på forzanorway.com!

Skulle me ikkje klara å fylla denne vetle konkurransen med medlem ifrå klubben, er sjølvsagt eksterne òg velkommen.

For å bli med, må du leggje meg til på XBL.

Gamertag: Gaz West

Forumtråd: finn du her

Altså, fritt fram for Forza frelste herifrå og bli med! :)

8849649[/snapback]

Er med ikveld jeg, måtte gi meg igår hadde en liten gutt med feber som begynte å mase.. :(

Lenke til kommentar
kom over denne linken http://hp.jpdo.com/dd004/43/joyful.cgi

japanere er gale....

8791733[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-108550-1181725069_thumb.jpg pikachu :thumbup:

8849233[/snapback]

Betyr det at Forza 2 har slått litt an i 'the land of the rising sun' då eller?

Forøvrig, er 3 ledige plassar til forzanorway konkurransen ikveld. Berre til å legge meg til på XBL. Gjerne og gi meg ei melding, så eg veit kven eg skal invitera ikveld.

- GW

Lenke til kommentar

In other news:

Eg har redigert litt på verdas kulaste bil. (Min Evo VIII GSR)

Den gamle:

post-84194-1181734937_thumb.jpg post-84194-1181734948_thumb.jpg

Den nye:

post-84194-1181734956_thumb.jpg post-84194-1181734962_thumb.jpg

post-84194-1181734967_thumb.jpg

Lagt på nye felgar. Flotte med innpress. Ny vinge, med betre downforce, som eg kan stille på sjølv. Nytt panser. Har tuna bilen for bra grep. Så den klarar å ta skarpe svingar i høg fart, den nye bakfangaren hjelp til på bremse-effekten.

Den er òg tuna for høg akselerasjon.

Som resultat av den tuninga, har toppfarten fått lidd.

Verdt det. Klar for Nürnburgring ikveld? Å ja.

Elles har eg lagt på litt meir dekalar. Det kjem eit og eitt nytt lag. Håpar på å få til ein skikkelig JAP RICER. Noko ala det du vil sjå i desse 3 fast, 4 furious filmane.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
I følge vgchartz.com, har Forza 2 solgt rundt 20.000 eksemplarer i Japan. Ikke så aller verst det (tragisk nok :p )

8851250[/snapback]

Det eneste de sitter å holder på med er vel å painter bilene sine, for noen av de japanerne har jo lagd helt syke bilder på bilene sine.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Har du lekt med veggen, synes den så litt bulketeut under døra / nær forhjulet.. ellers knallfin.

8852171[/snapback]

Hæ? har vært i veggen et par ganger :whistle: men skal vel ikke vises noe mer når man er ferdig med løpet?

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...