Acolypse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Her er den nye MR-2 en min.. Det er Kyle fra south park. Tok meg en time! :!: Hva syns dere? Endret 9. juni 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kjempe stilig TIMEKILLER. 8820139[/snapback] Takk,takk Glemte en ting, det er min første.. Har en bil for hver av figurene :!: Endret 9. juni 2007 av NOR-TIMEKILLER Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har laget et par biler med gradient-effekter, men jeg sliter litt med å få den faktiske fargen jeg velger. La oss si at fargene skal gå fra rødt til hvitt. Når jeg gjør dette så blir det mer lyserosa til hvitt i stedet for rødt. Er noen gradient-figuerer bedre å bruke enn andre? Og er det noe annet jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Var innom Biltilsynet i dag og fikk godkjent bilen min Fikk skilter også, så nå kan jeg endelig kjøre kjerra mi på vanlig vei også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Laget meg en liten snutbil. Har ikke helt fått dreisen på editoren så det tok litt tid :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg tenkte jeg skulle vekke liv i min 200sx som jeg begynte med. Så jeg brukte opp alle pengene mine på oppgradering og styling. Dette skulle bli min driftebil. Men jeg syns den gikk utrolig merkelig etter all påkostningene.. Det jeg helt glemte å se var at den ble AWD eller 4WD istedet for RWD etter motorbytte.. Jeg skrudde av traction controll på bilen, for jeg tenkte dette kunne kanskje gjøre den litt mer drifte villig, selv om den er 4WD. Noe det gjor! Dette ble uten tvil den morsomste bilen jeg har prøvd til nå i spillet. Endret 9. juni 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Om du skal drifte, slå av både STM og TBS. Selv slår jeg av ABS også. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har lagd meg old school politibil Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Noen som har noe tips til forbedringer? Jeg vet logoen ikke ligner i det hele tatt, men jeg orket bare ikke å lage den noe mer detaljert enn det der. edit: Skilter hadde jeg glemt. Endret 9. juni 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 ECLIPSE GSX @ Netshop edition Noen kommentarer? Tror det ville vært en bra reklame for Netshop å kjøre denne bilen på Live Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Noen bilder av min M3 Min første test av paintshop greiene, så mekka skrifta bare kjapt...;p Endret 10. juni 2007 av Pixi Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Her er noen av mine screens, designet alle selv... PS: Avhengig! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veldig pent, elsker Blitz bilen din Lenke til kommentar
Northland Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vis du lager noe stilig design på siden av bilen, er det noe triks for å flytte det over til andre siden? Eller må du lage alt to ganger? Vet du kan ta copy/paste men det bli jo feil vei på det.. Har prøvd å ta size`en til minus slik den blir snudd, men alt er så dillete.. Noen som har et enkelt triks på lager? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Vis du lager noe stilig design på siden av bilen, er det noe triks for å flytte det over til andre siden? Eller må du lage alt to ganger? Vet du kan ta copy/paste men det bli jo feilvei på det.. Har prøvd å ta size`en til minus slik den blir snudd, men alt er så dillete.. Noen som har et enkelt triks på lager? 8823924[/snapback] Oh, hvem knapp var det igjen da. Tror det var slik at du går på den andre siden og velger options eller noe, og velger copy from right side eller noe i den duren.. Kan sjekke det, men sikkert noen andre som poster innen jeg rekker det... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 AHeha; http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/09/ri...orza-2-artwork/ Lenke til kommentar
xindrum Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Veldig pent, elsker Blitz bilen din 8823620[/snapback] Den er faktisk en nøyakti kopi med tanke på antall hester, dreimonet og vekt... Pluss at den har samme akslerasjon fra 0 til 100 og topfart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå